Jezik poslovnih časopisa (CROSBI ID 55184)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Hudeček, Lana ; Ćutuk, Igor
hrvatski
Jezik poslovnih časopisa
U radu se analizira jezik poslovnih časopisa s osobitim obzirom na njihova imena i nazive koji se u njima upotrebljavaju. Pokazuje se da se neke značajke jezika poslovne komunikacije prepoznaju i u jeziku poslovnih časopisa, a da su naznačene već u njihovim imenima. Iznose se problemi povezani sa zapisivanjem imena poslovnih časopisa u tekstu prouzročeni čestim miješanjem imena časopisa (za koje veoma često ne postoji podatak o tome kako se zapisuju) i dizajniranoga zapisa imena na naslovnici i predlažu rješenja. U radu se također upućuje na osnovne probleme povezane s nazivima koji se upotrebljavaju u poslovnim časopisima (uporaba žargonskih/stranih naziva, sinonimnih nizova, lažnih prijatelja i naziva koji nisu uspostavljeni u skladu s pravopisnim i gramatičkim pravilima standardnoga jezika) te daju osnovne smjernice za uređivanje naziva poslovnoga jezika. Upozorava se na važnost koju poslovni časopisi imaju u oblikovanju nazivlja zbog činjenice da publicistički funkcionalni stil ima izniman utjecaj na oblikovanje norma standardnoga jezika i širenje stručnoga nazivlja.
poslovni časopisi, poslovni jezik, poslovno nazivlje, poslovni žargon, standardni jezik, publicistički funkcionalni stil
nije evidentirano
engleski
Language of business magazines
nije evidentirano
business magazines, business language, business terminology, business jargon, standard language, journalistic functional style
nije evidentirano
Podaci o prilogu
198-216.
objavljeno
Podaci o knjizi
JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku
Rišner, Vlasta
Zagreb : Osijek: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2016.
978-953-169-321-9