Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezik poslovnih časopisa (CROSBI ID 55184)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Hudeček, Lana ; Ćutuk, Igor Jezik poslovnih časopisa // JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku / Rišner, Vlasta (ur.). Zagreb : Osijek: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 198-216

Podaci o odgovornosti

Hudeček, Lana ; Ćutuk, Igor

hrvatski

Jezik poslovnih časopisa

U radu se analizira jezik poslovnih časopisa s osobitim obzirom na njihova imena i nazive koji se u njima upotrebljavaju. Pokazuje se da se neke značajke jezika poslovne komunikacije prepoznaju i u jeziku poslovnih časopisa, a da su naznačene već u njihovim imenima. Iznose se problemi povezani sa zapisivanjem imena poslovnih časopisa u tekstu prouzročeni čestim miješanjem imena časopisa (za koje veoma često ne postoji podatak o tome kako se zapisuju) i dizajniranoga zapisa imena na naslovnici i predlažu rješenja. U radu se također upućuje na osnovne probleme povezane s nazivima koji se upotrebljavaju u poslovnim časopisima (uporaba žargonskih/stranih naziva, sinonimnih nizova, lažnih prijatelja i naziva koji nisu uspostavljeni u skladu s pravopisnim i gramatičkim pravilima standardnoga jezika) te daju osnovne smjernice za uređivanje naziva poslovnoga jezika. Upozorava se na važnost koju poslovni časopisi imaju u oblikovanju nazivlja zbog činjenice da publicistički funkcionalni stil ima izniman utjecaj na oblikovanje norma standardnoga jezika i širenje stručnoga nazivlja.

poslovni časopisi, poslovni jezik, poslovno nazivlje, poslovni žargon, standardni jezik, publicistički funkcionalni stil

nije evidentirano

engleski

Language of business magazines

nije evidentirano

business magazines, business language, business terminology, business jargon, standard language, journalistic functional style

nije evidentirano

Podaci o prilogu

198-216.

objavljeno

Podaci o knjizi

JEZIK MEDIJA NEKADA I SADA Zbornik radova sa znanstvenoga skupa održanoga 6. i 7. lipnja 2014. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku

Rišner, Vlasta

Zagreb : Osijek: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2016.

978-953-169-321-9

Povezanost rada

Filologija