Analiza potreba iz perspektive predmetnih nastavnika (CROSBI ID 631111)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rajh, Ivanka ; Krpanec, Dunja
hrvatski
Analiza potreba iz perspektive predmetnih nastavnika
Analiza potreba ključan je element izrade predmetnog kurikula za jezik struke. Hutchinson i Waters (1987: 54-56) govore o dvjema osnovnim skupinama potreba, tzv. target needs (ono što učenik treba napraviti u određenoj situaciji) i learning needs (ono što učenik treba napraviti da bi naučio). Jedna od ciljnih potreba (target need) jest i korištenje engleskog jezika u nastavi ostalih predmeta struke, a analiza tih potreba dio je tzv. target situation analysis (Dudley-Evans i St John 1998:123). Budući da o znanjima i vještinama u ciljnim situacijama mogu govoriti samo oni koji ih proživljavaju, u sklopu te faze istraživanja predviđeno je anketiranje i intervjuiranje predmetnih nastavnika, bivših studenata ili studenata viših godina te predstavnika odjela za ljudske resurse koji sudjeluju u zapošljavanju novih djelatnika. U našem izlaganju predstavit ćemo preliminarne rezultate istraživanja provedenog među predmetnim nastavnicima ZŠEM-a. U nizu polu-strukturiranih intervjua utvrdili smo koje su vještine na engleskom jeziku studentima potrebne kako bi uspješno pratili i položili stručne kolegije.
analiza potreba; poslovni engleski jezik
nije evidentirano
engleski
Needs analysis from the perspective of subject teachers
nije evidentirano
needs analysis; business English
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
'Jezik struke - teorijski i praktični aspekti'
predavanje
22.02.2014-22.02.2014
Zagreb, Hrvatska