Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa (CROSBI ID 631089)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vuletić, Gorka ; Bulog, Sanja ; Mirković, Katarina Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa // 1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem - Knjiga sažetaka / HUBIKOT (ur.). Zagreb: HUBIKOT, 2015. str. 40-40

Podaci o odgovornosti

Vuletić, Gorka ; Bulog, Sanja ; Mirković, Katarina

hrvatski

Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa

Automatske misli kod studenata mogu se opisati kao paralelni misaoni proces koji se javlja za vrijeme učenja i/ili polaganja ispita. Sadržajem mogu biti negativne ili pozitivne ; uznemirujuće ili ohrabrujuće. Ukoliko se učestalo javljaju, mogu značajno omesti učenje na kognitivnoj i emocionalnoj razini. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učestalost pojavljivanja automatskih misli pri učenju i polaganju ispita kod studenata psihologije i studenata “ne-psihologije” u ovom slučaju studenata stranih jezika. Istraživanje je provedeno na 88 studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku, od čega 38 studenata psihologije i 50 studenata stranih jezika. Za procjenu učestalosti javljanja pozitivnih i negativnih automatskih misli korišten je Upitnik automatskih misli pri učenju i polaganju ispita. Upitnik sadrži niz od 47 automatskih misli koje se javljaju studentima za vrijeme učenja i polaganja ispita, a grupiraju se u četiri subskale: strah od neuspjeha, strah od razočaranja roditelja, nedostatak motivacije i interesa te pozitivne i ohrabrujuće misli. Analiza podataka učinjena je po skupinama, a rezultati su pokazali statistički značajne razlike između skupina za skalu Strah od razočaranja roditelja, u smjeru viših vrijednosti kod studenata jezika, i skalu Pozitivne misli, gdje studenti psihologije postižu više vrijednosti. Dobivene se razlike djelomično mogu pripisati razlikama u studijskom usmjerenju, budući da su studenti psihologije tijekom svojeg školovanja usmjereni na prepoznavanje i opažanje vlastitih misli te razumijevanje utjecaja kognicija na ponašanje i emocije. S obzirom da negativne automatske misli utječu na akademsku izvedbu i postignuće, bilo bi korisno educirati studente o povezanosti misli, emocija i ponašanja u cilju poboljšanja akademskog postignuća i prevencije potencijalnih poteškoća uzrokovanih negativnim automatskim mislima.

negativne automatske misli; studenti

nije evidentirano

engleski

Positive and negative automatic thoughts of students during learning: diferences between psychology and non-psychology students.

nije evidentirano

negative automatic thoughts; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-40.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem - Knjiga sažetaka

HUBIKOT

Zagreb: HUBIKOT

Podaci o skupu

1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

24.09.2015-26.09.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice