Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga (CROSBI ID 223694)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Luković, Tihomir ; Asić, Antun ; Kizielewicz, Joanna
hrvatski
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
Veliki svjetski cruising primjer je dobro organizirane industrije nautičkog turizma. Umjesto konkurentskih borbi koje ne završavaju dobro za sve, ova je indsutrija razvila suradnju i diversificirala tržište ta razvola sofisticiranu ponudu za sve grupe turista. U pozadini tog gospodarskog uspjeha stoje kontinuirana istraživanja tržišta potražnje.
veliki svjetski kruzing; marketinška orijentacija; strategija diversifikacije; tržišne niše; istraživanja i razvoj
nije evidentirano
engleski
Diversification in Function of the Marketing Concept of Global Cruising Development
nije evidentirano
big global cuising; market orientation; diversification strategy; market niches; researches and development
nije evidentirano