Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga (CROSBI ID 223694)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Luković, Tihomir ; Asić, Antun ; Kizielewicz, Joanna Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 203 (2015), 97-103

Podaci o odgovornosti

Luković, Tihomir ; Asić, Antun ; Kizielewicz, Joanna

hrvatski

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga

Veliki svjetski cruising primjer je dobro organizirane industrije nautičkog turizma. Umjesto konkurentskih borbi koje ne završavaju dobro za sve, ova je indsutrija razvila suradnju i diversificirala tržište ta razvola sofisticiranu ponudu za sve grupe turista. U pozadini tog gospodarskog uspjeha stoje kontinuirana istraživanja tržišta potražnje.

veliki svjetski kruzing; marketinška orijentacija; strategija diversifikacije; tržišne niše; istraživanja i razvoj

nije evidentirano

engleski

Diversification in Function of the Marketing Concept of Global Cruising Development

nije evidentirano

big global cuising; market orientation; diversification strategy; market niches; researches and development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

203

2015.

97-103

objavljeno

0469-6255

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost