izvor podataka: crosbi
!
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća (CROSBI ID 55171)
Prilog u knjizi | stručni rad
Andrlić, Berislav
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća // Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva / Lacković, Zlatko (ur.). Požega: Veleučilište u Požegi, 2014. str. 119-128
Podaci o odgovornosti
Andrlić, Berislav
hrvatski
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća
Životni ciklus proizvoda predstavlja značajnu koncepciju u strateškom marketingu jer pruža uvid u dinamiku konkurentnosti proizvoda. Koncepcija životnog ciklusa koristi se uglavnom kao okvir za razvijanje djelotvorne poslovne politike i odgovarajuće marketinške strategije u različitim fazama ciklusa koje su detaljnije objašnjenje u nastavku poglavlja.
marketing, strategija
nije evidentirano
engleski
Marketing strategies for small and medium companies
nije evidentirano
marketing, strategy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-128.
objavljeno
Podaci o knjizi
Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva
Lacković, Zlatko
Požega: Veleučilište u Požegi
2014.
978-953-7744-21-2
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove