Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća (CROSBI ID 55171)

Prilog u knjizi | stručni rad

Andrlić, Berislav Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća // Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva / Lacković, Zlatko (ur.). Požega: Veleučilište u Požegi, 2014. str. 119-128

Podaci o odgovornosti

Andrlić, Berislav

hrvatski

Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća

Životni ciklus proizvoda predstavlja značajnu koncepciju u strateškom marketingu jer pruža uvid u dinamiku konkurentnosti proizvoda. Koncepcija životnog ciklusa koristi se uglavnom kao okvir za razvijanje djelotvorne poslovne politike i odgovarajuće marketinške strategije u različitim fazama ciklusa koje su detaljnije objašnjenje u nastavku poglavlja.

marketing, strategija

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies for small and medium companies

nije evidentirano

marketing, strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-128.

objavljeno

Podaci o knjizi

Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva

Lacković, Zlatko

Požega: Veleučilište u Požegi

2014.

978-953-7744-21-2

Povezanost rada

Ekonomija