Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792746

Kad govorimo o marketingu, (još uvijek) govorimo engleski


Rajh, Ivanka
Kad govorimo o marketingu, (još uvijek) govorimo engleski // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 37 (2011), 1; 261-262 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


Naslov
Kad govorimo o marketingu, (još uvijek) govorimo engleski
(When talking about marketing, we (still) speak English)

Autori
Rajh, Ivanka

Izvornik
Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje (1331-6745) 37 (2011), 1; 261-262

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
Prikaz; Leksikon marketinga
(Review; Leksikon marketinga)

Sažetak
Prikaz knjige Leksikon marketinga. Jozo Previšić (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet, 2010.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ivanka Rajh, (346541)

Citiraj ovu publikaciju

Rajh, Ivanka
Kad govorimo o marketingu, (još uvijek) govorimo engleski // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 37 (2011), 1; 261-262 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Rajh, I. (2011) Kad govorimo o marketingu, (još uvijek) govorimo engleski. Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 37 (1), 261-262.
@article{article, author = {Rajh, I.}, year = {2011}, pages = {261-262}, keywords = {review, Leksikon marketinga}, journal = {Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje}, volume = {37}, number = {1}, issn = {1331-6745}, title = {When talking about marketing, we (still) speak English}, keyword = {review, Leksikon marketinga} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • MLA - Modern Language Abstracts