Analiza tendencija u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas (CROSBI ID 400192)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Rajh, Ivanka
Vintar, Špela
hrvatski
Analiza tendencija u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas
Cilj ove doktorske disertacije bio je utvrditi tendencije u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas. U istraživanju su korišteni sinkronijski i dijakronijski pristup kako bi se utvrdile razlike u oblikovanju jednorječnih i višerječnih naziva s obzirom na njihovo podrijetlo i strukturu. Sekundarno istraživanje temeljilo se na relevantnoj literaturi iz područja hrvatskog i slovenskog jezikoslovlja, terminologije, jezične politike i marketinga. Primarno istraživanje provedeno je računalnom obradom korpusa sastavljenog od hrvatskih i slovenskih visokoškolskih udžbenika marketinga uz pomoć alata Sketch Engine.
marketinško nazivlje; korpusna analiza; oblikovanje nazivlja u hrvatskom i slovenskom jeziku; jezična politika; oblikovanje višerječnih naziva; podrijetlo naziva
nije evidentirano
engleski
An Analysis of Term Formation Tendencies in Development of Croatian and Slovenian Marketing Terminology since 1970 until Today
nije evidentirano
marketing terminology; corpus analysis; Croatian and Slovenian term formation processes; language policy; multi-word term formation; origin of terms
nije evidentirano
Podaci o izdanju
318
31.03.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ljubljana