Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza tendencija u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas (CROSBI ID 400192)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Rajh, Ivanka Analiza tendencija u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas / Vintar, Špela (mentor); Ljubljana, . 2014

Podaci o odgovornosti

Rajh, Ivanka

Vintar, Špela

hrvatski

Analiza tendencija u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas

Cilj ove doktorske disertacije bio je utvrditi tendencije u oblikovanju hrvatskog i slovenskog marketinškog nazivlja od 1970-ih godina do danas. U istraživanju su korišteni sinkronijski i dijakronijski pristup kako bi se utvrdile razlike u oblikovanju jednorječnih i višerječnih naziva s obzirom na njihovo podrijetlo i strukturu. Sekundarno istraživanje temeljilo se na relevantnoj literaturi iz područja hrvatskog i slovenskog jezikoslovlja, terminologije, jezične politike i marketinga. Primarno istraživanje provedeno je računalnom obradom korpusa sastavljenog od hrvatskih i slovenskih visokoškolskih udžbenika marketinga uz pomoć alata Sketch Engine.

marketinško nazivlje; korpusna analiza; oblikovanje nazivlja u hrvatskom i slovenskom jeziku; jezična politika; oblikovanje višerječnih naziva; podrijetlo naziva

nije evidentirano

engleski

An Analysis of Term Formation Tendencies in Development of Croatian and Slovenian Marketing Terminology since 1970 until Today

nije evidentirano

marketing terminology; corpus analysis; Croatian and Slovenian term formation processes; language policy; multi-word term formation; origin of terms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

318

31.03.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ljubljana

Povezanost rada

Filologija