Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792153

Jezik medija nekada i sada


Jezik medija nekada i sada, Zagreb, Osijek: Hrvatska sveučilišna naklada, Filozofski fakultet u Osijeku, 2016 (zbornik)


CROSBI ID: 792153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezik medija nekada i sada
(Language of Media in the Past and Today)

Urednik/ci
Rišner, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada, Filozofski fakultet u Osijeku

Grad
Zagreb, Osijek

Godina
2016

Stranica
323

ISBN
978-953-314-083-4

Ključne riječi
mediji; „ženski govor/jezik“; „muški govor/jezik“; jezik reklama; reklame; slogani; naslovi; novi mediji; mrežni portali; navođenje; publicistički funkcionalni stil; novinski tekst; transkripcija; transliteracija; poslovni jezik; nominalizacija; retorička sredstva
(media; women’s speech/language; men’s speech/language; advertisements; slogans; titles; new media; web sites; quotation; journalistic style; newspaper text; transcription; transliteration; business language; nominalization; figures of speech)

Sažetak
U Zborniku se donosi devetnaest radova, a osim suvremenoga istražuje se i jezik medija 19. stoljeća. Veći je dio zbornika posvećen radovima koji opisuju suvremeni jezik medija na pravopisnoj, tvorbenoj, morfološkoj, sintaktičkoj i stilskoj razini, i to u novinama, časopisima, televizijskim emisijama i na mrežnim portalima. U Zborniku se donose i dosad neobjavljeni kazališni, filmski, politički, prigodni i komercijalni plakati tiskani od prve polovice 19. stoljeća do Drugoga svjetskog rata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vlasta Rišner (urednik)


Citiraj ovu publikaciju

Jezik medija nekada i sada, Zagreb, Osijek: Hrvatska sveučilišna naklada, Filozofski fakultet u Osijeku, 2016 (zbornik)
Rišner, V. (ur.) (2016) Jezik medija nekada i sada. Zagreb, Osijek, Hrvatska sveučilišna naklada, Filozofski fakultet u Osijeku.
@book{book, editor = {Ri\v{s}ner, V.}, year = {2016}, pages = {323}, keywords = {mediji, „\v{z}enski govor/jezik“, „mu\v{s}ki govor/jezik“, jezik reklama, reklame, slogani, naslovi, novi mediji, mre\v{z}ni portali, navo\djenje, publicisti\v{c}ki funkcionalni stil, novinski tekst, transkripcija, transliteracija, poslovni jezik, nominalizacija, retori\v{c}ka sredstva}, isbn = {978-953-314-083-4}, title = {Jezik medija nekada i sada}, keyword = {mediji, „\v{z}enski govor/jezik“, „mu\v{s}ki govor/jezik“, jezik reklama, reklame, slogani, naslovi, novi mediji, mre\v{z}ni portali, navo\djenje, publicisti\v{c}ki funkcionalni stil, novinski tekst, transkripcija, transliteracija, poslovni jezik, nominalizacija, retori\v{c}ka sredstva}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada, Filozofski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Zagreb, Osijek} }
@book{book, editor = {Ri\v{s}ner, V.}, year = {2016}, pages = {323}, keywords = {media, women’s speech/language, men’s speech/language, advertisements, slogans, titles, new media, web sites, quotation, journalistic style, newspaper text, transcription, transliteration, business language, nominalization, figures of speech}, isbn = {978-953-314-083-4}, title = {Language of Media in the Past and Today}, keyword = {media, women’s speech/language, men’s speech/language, advertisements, slogans, titles, new media, web sites, quotation, journalistic style, newspaper text, transcription, transliteration, business language, nominalization, figures of speech}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada, Filozofski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Zagreb, Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font