Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske (CROSBI ID 223512)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alkier Romina ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 181-205. doi: 10.18048

Podaci o odgovornosti

Alkier Romina ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran

hrvatski

Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske

Europsko turističko tržište je veoma izazovno, u pogledu razvoja novih kvalitativnih trendova, promjena u preferencijama turista koje se konstantno mijenjaju i povećavaju te traže brzu i pravovremenu reakciju u pogledu unaprjeđenja ponude hrvatskog turističkog proizvoda i ostvarenja konkurentskih prednosti. Nautički turizam je jedan od sastavnih elemenata hrvatske turističke ponude te se njegovom razvoju mora posvetiti značajna pozornost s ciljem razvoja jedinstvenog i prepoznatljivog turističkog proizvoda koji će značajno pridonijeti kreiranju identiteta Hrvatske kao nautičke destinacije čija se ponuda temelji na očuvanim prirodnim posebnostima i bogatoj turističkoj tradiciji, s ciljem repozicioniranja cjelokupne turističke ponude Republike Hrvatske na turističkom tržištu kao visoko kvalitetne i inovativne ponude i ulaska u svijest potencijalnih turista kao ekološki svjesne destinacije sklone stalnim unaprijeđenjima turističke ponude, sukladno suvremenim turističkim trendovima. S ciljem ostvarenja prethodno navedenog, potrebno je poduzeti čitav skup adekvatnih marketinških aktivnosti u vidu osmišljavanja marketinškog plana, s ciljem unaprjeđenja trenutnog stanja i osmišljavanja novih elemenata (nautičke) turističke ponude te kreiranja i profiliranja njezinog prepoznatljivog imidža i brenda i ostvarenja konkurentskih prednosti na međunarodnom turističkom tržištu. Svrha rada je prikazati važnost marketinških strategija u unaprjeđenju nautičke turističke ponude, dok je cilj rada ukazati na važnost kreiranja marketinškog plana i marketinške strategije Croatica Nautica s ciljem perspektive daljnjeg razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske i ostvarenja konkurentskih prednosti na turističkom tržištu.

marketinška strategija ; marketing plan ; konkurentnost ; nautički turizam Republike Hrvatske

nije evidentirano

engleski

Contribution of Marketing Strategies in Achieving a Competitive Offer of Nautical Tourism in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Marketing strategy ; Marketing plan ; Competitiveness ; Nautical tourism of the Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49-50 (1)

2015.

181-205

objavljeno

0554-6397

10.18048

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice