Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu (CROSBI ID 223510)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alkier, Romina ; Milojica, Vedran ; Drpić, Danijel
hrvatski
Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu
Republika Hrvatska članica je Europske Unije te kao takva mora poduzeti brojne aktivnosti s ciljem unaprjeđenja i promocije cjelokupne turističke ponude kako bi ravnopravno stala uz rame s vodećim destinacijama i ostvarila konkurentsku prednost i poziciju u europskim i svjetskim turističkim tokovima. Ona mora iskoristiti sve mogućnosti unaprjeđenja turističke ponude uz pridržavanje postulata održivog razvoja. Nautički turizam je jedan od brojnih selektivnih oblika turizma koji u Republici Hrvatskoj posjeduje veliki potencijal te se njegovom razvoju mora posvetiti zaslužena pozornost. Svrha izrade ovog rada je bila ukazati na buduće perspektive i prednosti razvoja nautičkog turizma u sklopu turističke ponude Republike Hrvatske te važnost promotivnih aktivnosti u njemu. Cilj rada je bio prikazati stanje turizma Europske Unije kao vodeće svjetske turističke regije, analizirati stanje i važnost doprinosa ponude nautičkog turizma razvoju turističkog proizvoda Republike Hrvatske s ciljem ravnopravnog uključivanja u EU turističke tokove te ponuditi daljnje razvojne i promotivne smjernice kroz osnivanje interesne zajednice Adriatica Marine i projekta Jadran- biser Mediterana.
nautički turizam Republike Hrvatske ; turizam Europske Unije ; razvojne smjernice ; promotivne smjernice
nije evidentirano
engleski
Promotion as a Factor of Strengthening the Competitive Position of Nautical Tourism of the Republic of Croatia in the Tourism Market
nije evidentirano
Nautical Tourism of the Republic of Croatia ; Tourism of the European Union ; developmental guidelines ; promotion guidelines
nije evidentirano