Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu (CROSBI ID 223510)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Alkier, Romina ; Milojica, Vedran ; Drpić, Danijel Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 239-264. doi: 10.18048

Podaci o odgovornosti

Alkier, Romina ; Milojica, Vedran ; Drpić, Danijel

hrvatski

Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu

Republika Hrvatska članica je Europske Unije te kao takva mora poduzeti brojne aktivnosti s ciljem unaprjeđenja i promocije cjelokupne turističke ponude kako bi ravnopravno stala uz rame s vodećim destinacijama i ostvarila konkurentsku prednost i poziciju u europskim i svjetskim turističkim tokovima. Ona mora iskoristiti sve mogućnosti unaprjeđenja turističke ponude uz pridržavanje postulata održivog razvoja. Nautički turizam je jedan od brojnih selektivnih oblika turizma koji u Republici Hrvatskoj posjeduje veliki potencijal te se njegovom razvoju mora posvetiti zaslužena pozornost. Svrha izrade ovog rada je bila ukazati na buduće perspektive i prednosti razvoja nautičkog turizma u sklopu turističke ponude Republike Hrvatske te važnost promotivnih aktivnosti u njemu. Cilj rada je bio prikazati stanje turizma Europske Unije kao vodeće svjetske turističke regije, analizirati stanje i važnost doprinosa ponude nautičkog turizma razvoju turističkog proizvoda Republike Hrvatske s ciljem ravnopravnog uključivanja u EU turističke tokove te ponuditi daljnje razvojne i promotivne smjernice kroz osnivanje interesne zajednice Adriatica Marine i projekta Jadran- biser Mediterana.

nautički turizam Republike Hrvatske ; turizam Europske Unije ; razvojne smjernice ; promotivne smjernice

nije evidentirano

engleski

Promotion as a Factor of Strengthening the Competitive Position of Nautical Tourism of the Republic of Croatia in the Tourism Market

nije evidentirano

Nautical Tourism of the Republic of Croatia ; Tourism of the European Union ; developmental guidelines ; promotion guidelines

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49-50 (1)

2015.

239-264

objavljeno

0554-6397

10.18048

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice