Značenje glazbenog obrazovanja u Europi na pozadini naših različitih nacionalnih povijesti (glazbenopedagoški simpozij Ar Ge Süd Krakόw, 2008.) (CROSBI ID 223501)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Rojko, Pavel
hrvatski
Značenje glazbenog obrazovanja u Europi na pozadini naših različitih nacionalnih povijesti (glazbenopedagoški simpozij Ar Ge Süd Krakόw, 2008.)
Nekoliko autora, sudionika glazbenopedagoškog simpozija u Krakovu u Poljskoj prilazi pitanju odnosa glazbene nastave i nacionalne povijesti, s prilično različitih pozicija. Neki zagovaraju relativno tijesnu ukotvljenost glazbene nastave u nacionalnu povijest i nacionalnost uopće. Rojko naglašava da u hrvatskom nacionalnom glazbenom kurikulumu nema zapravo ničega što bi bilo specifično hrvatsko, tj. ničega što bi se moglo objasniti specifičnostima nacionalne povijesti (ako se zanemari „normalna“ prisutnost hrvatskoga folklora i hrvatskih skladatelja, što je opravdano učiniti jer se podrazumijeva).
glazbeno obrazovanje; nacionalna povijest; nacionalni identitet; autonomija glazbe
nije evidentirano
engleski
The meaning of music education on teh background of our different national histories (music education symposium Ar Ge Süd Krakόw, 2008.)
nije evidentirano
music education; national history; national identity; autonomy of music
nije evidentirano