Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti (CROSBI ID 630939)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Ružica Pažin- Ilakovac Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Radočaj Jerković, Antoaneta ; Šulentić Begić, Jasna ; Livazović, Goran et al. (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Ružica Pažin- Ilakovac

hrvatski

Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti

Odgojno-obrazovni proces je složena interakcija, prožeta znanošću i umjetnošću, individualnim interesima i potrebama te društvenim vrijednostima i postignućima, od školskih, kulturnih, umjetničkih, etičkih do praktičnih i životnih. Odnos pedagogije i umjetnosti uvijek je aktualan, a danas se još dodatno razmatra u okviru naglašenih dimenzija otvorenosti, pluralnosti i kreativnosti u humanističkom kurikulumu suvremene škole. Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti, gledano u školskome i društvenome okružju, razvija se multidisciplinarnim (okuplja discipline oko zajedničke teme), interdisciplinarnim (omogućuje integraciju i dijalog disciplina) i transdisciplinarnim (nadilazi discipline) pristupom kurikulumu. Stoga je cilj ovoga rada prikazati tri osnovna oblika integracije kurikuluma (unutar jedne discipline, kros-disciplinarno te unutar i kros-disciplinarno sa stajališta učenika) u deset različitih modela i metodologija za povezivanje nastavnih planova i programa, ne potirući autonomiju i specifičnost pojedinoga predmeta. Rezultati kvalitativne analize integracije i partnerstva u znanosti i umjetnosti interpretirani su u kontekstu cjeloživotnoga učenja i prikazani grafički (slikovno) i s pripadajućim deskripcijama.

integracija; kurikulum; partnerstvo; umjetnost; znanost

nije evidentirano

engleski

Integration and partnership of sciences and arts

nije evidentirano

integration; curriculum; partnerships; science and arts

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja

Radočaj Jerković, Antoaneta ; Šulentić Begić, Jasna ; Livazović, Goran ; Ondrušek, Tomaš ; Hathazy, Andras (ur.)

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja

predavanje

17.10.2014-18.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija