Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog (CROSBI ID 223430)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rojko, Pavel Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog // Tonovi (Zagreb), 64 (2014), 64; 79-91

Podaci o odgovornosti

Rojko, Pavel

hrvatski

Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog

Glazbena pedagogija kao znanstvena disciplina u Hrvatskoj je još uvijek relativno nerazvijeno područje, premda imamo poprilično razgranatu glazbenopedagošku praksu u općeobrazovnim i u stručnim glazbenim školama. Na djelu su još uvijek zastarjeli pedagoški koncepti u mnogim nastavnim predmetima. Unatoč tome, većina glazbenika djelatnih u nastavi, sebe sasvim nekritično vidi kao bogomdane glazbene pedagoge. Pred hrvatskom znanstvenom glazbenom pedagogijom još je dug put razvoja unatoč tome što već imamo desetak znanstvenih magistara te petoro-šestoro doktora na tom području.

glazbeni umjetnik kao pedagog; Orff; Kodály; sistematizacija glazbene pedagogoje; budućnost cija glazbene pedagogije; glazbena pedagogija kao znanost

Tekst je pročitan kao uvodno izlaganje na Prvom međunarodnom znanstvnom i umjetničkom simpoziju o pedagogiji u umjetnosti u Osijeku 17.10.2014.

engleski

Today's position and status of music paedagogy in Croatia, or, the variation on the theme (music) artist as a paedagogue

nije evidentirano

music artist as paedagogue; Orff; Kodály; sistematization of music paedagogy; future

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (64)

2014.

79-91

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Pedagogija