Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog (CROSBI ID 223430)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Rojko, Pavel
hrvatski
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog
Glazbena pedagogija kao znanstvena disciplina u Hrvatskoj je još uvijek relativno nerazvijeno područje, premda imamo poprilično razgranatu glazbenopedagošku praksu u općeobrazovnim i u stručnim glazbenim školama. Na djelu su još uvijek zastarjeli pedagoški koncepti u mnogim nastavnim predmetima. Unatoč tome, većina glazbenika djelatnih u nastavi, sebe sasvim nekritično vidi kao bogomdane glazbene pedagoge. Pred hrvatskom znanstvenom glazbenom pedagogijom još je dug put razvoja unatoč tome što već imamo desetak znanstvenih magistara te petoro-šestoro doktora na tom području.
glazbeni umjetnik kao pedagog; Orff; Kodály; sistematizacija glazbene pedagogoje; budućnost cija glazbene pedagogije; glazbena pedagogija kao znanost
Tekst je pročitan kao uvodno izlaganje na Prvom međunarodnom znanstvnom i umjetničkom simpoziju o pedagogiji u umjetnosti u Osijeku 17.10.2014.
engleski
Today's position and status of music paedagogy in Croatia, or, the variation on the theme (music) artist as a paedagogue
nije evidentirano
music artist as paedagogue; Orff; Kodály; sistematization of music paedagogy; future
nije evidentirano