Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 223282)

Prilog u časopisu | stručni rad

Zubac, Andreja ; Čanić, Dubravka Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (2016), 3/4; 231-248

Podaci o odgovornosti

Zubac, Andreja ; Čanić, Dubravka

hrvatski

Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj

Oslanjajući se na činjenicu da broj e-udžbenika kao i njihova primjena u nastavnome procesu svakim danom sve više raste u svijetu, vidljivo je da on postaje sastavni dio primarnoga i sekundarnog obrazovanja. Cilj je rada prikazati okvir i izazove uvođenja e-udžbenika čitljivog na tabletu i ručnom čitaču u nastavu povezujući područje nakladništva i pedagogije. Svrha rada je uvođenje e-udžbenika u školsku nastavu te dokumente Republike Hrvatske koji su relevantni za to područje. U skladu s tim, u radu se ispituje i stav urednika školskih udžbenika u nakladničkim kućama o e-udžbeniku čitljivom na tabletu i ručnom čitaču u kontekstu nastavnoga procesa osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da uvođenje e-udžbenika čitljivoga na ručnom čitaču i tabletu na nacionalnoj razini još uvijek nije u potpunosti moguće.

e-udžbenik ; e-knjiga ; obrazovanje ; udžbenik

nije evidentirano

engleski

Challenges in Introducing E-Textbooks in Elementary and Secondary Schools in Republic of Croatia

nije evidentirano

e-textbook ; e-book ; education ; textbook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (3/4)

2016.

231-248

objavljeno

0507-1925

1334-6938

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost