Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 223282)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Zubac, Andreja ; Čanić, Dubravka
hrvatski
Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj
Oslanjajući se na činjenicu da broj e-udžbenika kao i njihova primjena u nastavnome procesu svakim danom sve više raste u svijetu, vidljivo je da on postaje sastavni dio primarnoga i sekundarnog obrazovanja. Cilj je rada prikazati okvir i izazove uvođenja e-udžbenika čitljivog na tabletu i ručnom čitaču u nastavu povezujući područje nakladništva i pedagogije. Svrha rada je uvođenje e-udžbenika u školsku nastavu te dokumente Republike Hrvatske koji su relevantni za to područje. U skladu s tim, u radu se ispituje i stav urednika školskih udžbenika u nakladničkim kućama o e-udžbeniku čitljivom na tabletu i ručnom čitaču u kontekstu nastavnoga procesa osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da uvođenje e-udžbenika čitljivoga na ručnom čitaču i tabletu na nacionalnoj razini još uvijek nije u potpunosti moguće.
e-udžbenik ; e-knjiga ; obrazovanje ; udžbenik
nije evidentirano
engleski
Challenges in Introducing E-Textbooks in Elementary and Secondary Schools in Republic of Croatia
nije evidentirano
e-textbook ; e-book ; education ; textbook
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti