Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitetno ozračje ‒ preduvjet kvalitetnog studiranja (studentska perspektiva) (CROSBI ID 223249)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ljubetić, Maja ; Bubić, Andreja Kvalitetno ozračje ‒ preduvjet kvalitetnog studiranja (studentska perspektiva) // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 2 (2015), 209-226

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja ; Bubić, Andreja

hrvatski

Kvalitetno ozračje ‒ preduvjet kvalitetnog studiranja (studentska perspektiva)

Kvalitetu života i rada u ustanovi umnogome određuje kvaliteta ozračja koja je u uskoj svezi s ponašanjima svih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa te s ishodima učenja. Ozračje pritom reflektira socioemocionalna, etička i akademska iskustva čimbenika odgojno-obrazovnog procesa te uključuje velik broj komponenti: prostorni i vremenski kontekst, sigurnost, metode poučavanja, odnose i sl. U provedenom istraživanju ispitana je kvaliteta akademskog ozračja unutar jedne visokoškolske institucije uporabom novog instrumenta koji je u tu svrhu po prvi put prilagođen i validiran u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 444 studenta tijekom dviju akademskih godina. Rezultati analize metrijskih karakteristika upotrijebljenog upitnika kvalitete akademskog ozračja pokazali su da on mjeri tri dimenzije kvalitete ozračja: Odnose među studentima, Odnose između nastavnika i studenata te Nepoželjna ponašanja. Instrument primijenjen u ovom istraživanju pokazao je dobre metrijske karakteristike te se može sugerirati kako je, zbog svoje jednostavnosti i razumljivosti, primjeren za uporabu u institucijama na svim razinama obrazovnog sustava.

kvaliteta; organizacijska klima; ozračje; studenti; zadovoljstvo studiranjem

nije evidentirano

engleski

Positive academic climate: A prerequisite of successful education (Student perspective)

nije evidentirano

academic climate; organizational climate; quality assurance; students; study satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2015.

209-226

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija