Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić (CROSBI ID 630614)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomić, Ana
hrvatski
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić
Najobjavljivaniji hrvatski dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić- Mažuranić nepresušno je vrelo inspiracije i predmet istraživanja književnih teoretičara, književnih povjesničara, kulturologa, ali i metodičara i nastavnika. U radu se predlažu mogući metodički pristupi interpretaciji toga romana na nastavi književnosti u problemsko- stvaralačkom nastavnom sustavu, orijentiranome posebno na interpretaciju književnog lika, i u intertekstualnom nastavnom sustavu. Također, predlaže se i mogući komparacijsko-problemski pristup romanu i dugometražnom crtanom filmu Milana Blažekovića iz 1997. godine snimljenome prema njemu. Interpretacije je moguće oživotvoriti na satu lektire, satu uzajamne interpretacije romana i bajke i na filmskom satu.
crtani film; dječji roman; intertekstualni nastavni sustav; komparativno-problemski pristup; metodički pristup; problemsko-stvaralački nastavni sustav
nije evidentirano
engleski
Some possible pedagogical approaches to the novel The strange Adventures of Hlapić the Apprentice by Ivana Brlić-Mažuranić
nije evidentirano
cartoon; children's novel; intertextual teaching system; pedagogical approaches; problem-oriented creative teaching system; problem-oriented comparative approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
561-572.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
"Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog
Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu
978-953-57604-1-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096