Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Smjehovne teorije i značaj smjehovnog u nastavi (CROSBI ID 630544)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jurdana, Vjekoslava ; Gržinić, Jasna Smjehovne teorije i značaj smjehovnog u nastavi // Society nad Technology 2011. Društvo i tehnologija 2011 / Plenković, Mario: Galičić, Vlado (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2011. str. 16-16

Podaci o odgovornosti

Jurdana, Vjekoslava ; Gržinić, Jasna

hrvatski

Smjehovne teorije i značaj smjehovnog u nastavi

U radu se aktualiziraju teorijski dosezi u području smjehovnog od antike do danas uzimajući u obzir bitne poteškoće, poglavito one terminološke prirode u definiranju smjehovnog.  Ključna su pitanja: što jest smijeh, a što je smjehovno, koje su značenjske implikacije pojma humor i kako je taj pojam shvaćan u romantizmu, a kako ga shvaćaju recentne teorije?   Pri tom se u obzir uzimaju oni zaključci kojih se neposredni efekti mogu primijeniti u procesu nastave, shvaćene prije svega kao komunikacijski proces, kao odnos između pošiljatelja i primatelja poruke. U tom smislu propituju se psihoanalitički, filozofski, književnoteorijski, (pragma)lingvistički, sociološki, deontološki i drugi aspekti smijeha i njegova shvaćanja kao koda koji pridonosi humanoj dimenziji međuljudskih odnosa. Rad, pored teorijskih komparacija i zaključaka koji su rezultat tih procesa, donosi i primjere iz prakse koji fungiraju kao argumenti u novom gledanju na ulogu smjehovnog u bitno specifičnim okolnostima društvenih odnosa suvremenog svijeta, posebice u postratnom vremenu tranzicijskog južnoslavenskoga prostora, u doba posvemašnje formalizacije    osjetljivog komunikacijskog tkiva unutar nastavnog procesa i opće, globalne krize humaniteta.

smijeh ; smjehovni oblici ; suvremena nastava ; emocionalna klima ; deontologija učitelja

nije evidentirano

engleski

Laughter theories and laughter significance in teaching

nije evidentirano

laugh ; laughter forms ; modern teaching ; emotional climate ; teacherʹs deontology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

16-16.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Society nad Technology 2011. Društvo i tehnologija 2011

Plenković, Mario: Galičić, Vlado

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom

978-953-6226-22-1

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija 2011. Society nad Technology 2011. XVIII. međunarodni znanstveni skup, XVIII. international scientific conference

predavanje

28.06.2011-30.06.2011

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija

Poveznice