" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka» (CROSBI ID 399698)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
PETROVIĆ, IVANKA
URBANC, KRISTINA
hrvatski
" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka»
Rezultati istraživanja su pokazali da se supervizijsko iskustvo potvrdilo kao značajan činitelj unaprjeđenja motivacije za poučavanjem vjeronauka. Prema izjavama sudionika, supervizija je doprinijela njihovom doživljaju osnaženosti i motivacije, omogućila im dobivanje korisnih savjeta, vraćanje „žara“ za posao, ohrabrila ih za daljnje učenje i usavršavanje, te općenito potakla razvoj samospoznajnih procesa. Naročiti doprinos ovog istraživanja je u tome što se po prvi puta povezuju područja poučavanja vjeronauka, odnosno, profesionalnog razvoja nastavnika vjeronauka sa specifičnostima učenja u supervizijskom procesu, čime se produbljuju spoznaje o ishodima supervizije u ovom kontekstu.
SUPERVIZIJA; PROFESIONALNI IDENTITETI; VJEROUČITELJI
nije evidentirano
engleski
SUPERVISION AS A METHOD OF PROFESSIONAL IDENTITY DEVELOPING FOR RELIGION TEACHERS
nije evidentirano
SUPERVISION; PROFESSIONAL IDENTITY; RELIGION TEACHERS
nije evidentirano
Podaci o izdanju
135
16.11.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Pravni fakultet u Zagrebu
ZAGREB