Medijska kompetencija nastavnika i profesora (CROSBI ID 399682)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Modrić, Petra
Labaš, Danijel
Uldrijan, Ivan
hrvatski
Medijska kompetencija nastavnika i profesora
Središnja tema ovog diplomskog rada je određivanje razine medijske kompetencije nastavnika i profesora provedenim pilot-istraživanjem u šest osnovnih i šest srednjih škola u Zagrebu i okolici. Posjedovanje medijske kompetencije znači poznavanje pravilnog korištenja medija, kritičko vrednovanje medija te odabir odgovarajućeg medija za zadovoljenje osobnih potreba. Medijska kompetencija u ovom je radu analizirana kroz opća znanja i stavove nastavnika i profesora o medijima, razini educiranosti o medijima, načinu korištenja medija te učestalosti korištenja određenih medija u nastavi. Također, željelo se ispitati i u kojoj su mjeri škole tehnički opremljene te imaju li uvjete za korištenje medija u nastavi. Istraživanje je provedeno u šest osnovnih i šest srednjih škola u Zagrebu i okolici, a sudjelovao je 181 ispitanik ; 88 nastavnika i 93 profesora. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika u obliku Likertove ljestvice. Rezultati istraživanja pokazali su kako škole uglavnom imaju uvjete za korištenje medija u nastavi, da nastavnici i profesori smatraju da su dovoljno medijski kompetentni te da posjeduju medijsku pismenost koju prenose na svoje učenike. od medija u nastavnom procesu, nastavnici i profesori koji su sudjelovali u ovom istraživanju najviše koriste tekstualne medije te računalo i internet.
kompetencija ; medijska kompetencija ; medijska pismenost ; odgoj za medije ; mediji u nastavi
nije evidentirano
engleski
Media competence of teachers and professors
nije evidentirano
competence ; media competence ; media literacy ; media education ; media in the process of teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
136
20.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb