Faktori konzumacije svježe ribe među mladima (CROSBI ID 399680)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja
Cerjak, Marija
Tomić, Marina
hrvatski
Faktori konzumacije svježe ribe među mladima
Kako bi utvrdili čimbenike koji utječu na potrošnju svježe ribe među mladom populacijom u Hrvatskoj provedeno je on-line anketno ispitivanje na uzorku od 530 mladih u dobi od 18 do 29 godina. Anketno ispitivanje je obuhvaćalo pitanja vezana uz ponašanje pri konzumaciji svježe ribe, stavove o svježoj ribi, subjektivnu normu, percipiranu bihevioralnu kontrolu, namjeru konzumiranja svježe ribe te sociodemografska obilježja. U radu je korištena teorija planiranog ponašanja (Ajzen, 1991), kao najčešće korištena teorija za predviđanje ponašanja potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju da je stav o svježoj ribi najjači prediktor namjere konzumiranja svježe ribe među mladima u RH. Subjektivna norma ima pozitivan utjecaj na namjeru konzumacije svježe ribe kod kuće, dok percipirana bihevioralna kontrola nije značajan prediktor namjere konzumiranja svježe ribe. Namjera je značajan prediktor ponašanja, odnosno konzumacije svježe ribe. Istraživanjem su dobivene vrijedne informacije za stručnjake u marketingu hrane, posebice u marketingu svježe ribe.
svježa riba; teorija planiranog ponašanja; mladi potrošači
nije evidentirano
engleski
Factors of fresh fish consumption among young people
nije evidentirano
Fresh fish; Theory of planned behavior; Young consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb