Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789445

Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe


Jukić, Renata; Škojo, Tihana
Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe // EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: Eduvision, 2015. str. 432-442 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe
(Teacher's Creativity through Games in Teaching Music)

Autori
Jukić, Renata ; Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca - Ljubljana : Eduvision, 2015, 432-442

ISBN
978-961-93662-4-0

Skup
Education vision & challenge for future generation

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 03.12. - 04.12

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kreativnost ; nastavnik ; nastava glazbe ; igre
(Creativity ; teacher ; teaching music ; games)

Sažetak
Kreativnost značajno unaprjeđuje kvalitetu nastave, čini je zanimljivijom, učinkovitijom i ostvaruje kvalitativan odmak od tradicionalnog poučavanja. Danas su u uporabi brojni metodički postupci koji potiču kreativnost u nastavi, ali za osmišljavanje i primjenu svakoga od njih nužan je preduvjet kompetentan i kreativan nastavnik, koji prepoznaje važnost takvih postupaka. Unutar različitih područja obrazovanja, značajno mjesto, posebice s aspekta implementiranja kreativnih načela u nastavi, pripada umjetničkom području u kojemu se nalaze različiti oblici glazbenog poučavanja. Jedan od najučinkovitijih načina, koji omogućuje da utvrđene glazbene aktivnosti budu realizirane uz motivirano i pozitivno ozračje, jest realizacija u obliku kreativno osmišljene igre. Dobro zamišljenim i stručno vođenim glazbenim se igrama neposredno utječe na razvoj glazbenih sposobnosti učenika, pobuđuje se slušna radoznalost, a kao nezaobilazan efekt razvija se kreativnost kod učenika. U radu se navode mogućnosti realizacije igara i aktualizira se potreba njihovog implementiranja u glazbenu nastavu tijekom cijele odgojno-obrazovne vertikale.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek,
Umjetnička akademija, Osijek