Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe (CROSBI ID 630437)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Renata ; Škojo, Tihana
hrvatski
Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe
Kreativnost značajno unaprjeđuje kvalitetu nastave, čini je zanimljivijom, učinkovitijom i ostvaruje kvalitativan odmak od tradicionalnog poučavanja. Danas su u uporabi brojni metodički postupci koji potiču kreativnost u nastavi, ali za osmišljavanje i primjenu svakoga od njih nužan je preduvjet kompetentan i kreativan nastavnik, koji prepoznaje važnost takvih postupaka. Unutar različitih područja obrazovanja, značajno mjesto, posebice s aspekta implementiranja kreativnih načela u nastavi, pripada umjetničkom području u kojemu se nalaze različiti oblici glazbenog poučavanja. Jedan od najučinkovitijih načina, koji omogućuje da utvrđene glazbene aktivnosti budu realizirane uz motivirano i pozitivno ozračje, jest realizacija u obliku kreativno osmišljene igre. Dobro zamišljenim i stručno vođenim glazbenim se igrama neposredno utječe na razvoj glazbenih sposobnosti učenika, pobuđuje se slušna radoznalost, a kao nezaobilazan efekt razvija se kreativnost kod učenika. U radu se navode mogućnosti realizacije igara i aktualizira se potreba njihovog implementiranja u glazbenu nastavu tijekom cijele odgojno-obrazovne vertikale.
kreativnost ; nastavnik ; nastava glazbe ; igre
nije evidentirano
engleski
Teacher's Creativity through Games in Teaching Music
nije evidentirano
creativity ; teacher ; teaching music ; games
nije evidentirano
Podaci o prilogu
432-442.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«
Orel, Mojca
Ljubljana: EDUvision
978-961-93662-4-0
Podaci o skupu
Education vision & challenge for future generation
predavanje
01.01.2015-01.01.2015
Ljubljana, Slovenija