Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789261

Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske


Tihomir Luković
Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske, Split: EIB d.o.o. Split, 1995 (monografija)


Naslov
Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske
(Marketing concept of Croatian nautical tourism development)

Autori
Tihomir Luković

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
EIB d.o.o. Split

Grad
Split

Godina
1995

Stranica
212

ISBN
953-96461-0-3

Ključne riječi
marketing koncepcija; nautički turizam; pomorska orijentacija; razvoj
(marketing concept; nautical tourism; maritime orientation; development)

Sažetak
Knjiga obrađuje marketing koncepciju nautičkog turizma i upućuje na razvoj koji mora biti tržišno usmjeren. Nautički turizam je važan potencijal za razvoj gospodarstva, posebno lokalno i regionalno promatrano.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju

Tihomir Luković
Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske, Split: EIB d.o.o. Split, 1995 (monografija)
Tihomir Luković (1995) Marketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Hrvatske. Split, EIB d.o.o. Split.
@book{book, year = {1995}, pages = {212}, keywords = {marketing concept, nautical tourism, maritime orientation, development}, isbn = {953-96461-0-3}, title = {Marketing concept of Croatian nautical tourism development}, keyword = {marketing concept, nautical tourism, maritime orientation, development}, publisher = {EIB d.o.o. Split}, publisherplace = {Split} }