Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči (CROSBI ID 777448)

Druge vrste radova | ostalo

Kakuk, Sara Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči // Treća međunarodna konferencija ustanova za obrazovanje odraslih u Pečuhu, Mađarska, od 27. do 29. kolovoza 2015. godine u organizaciji Zajednica ustanova za obrazovanje odraslih Republike Hrvatske (ZUOO RH) i pokrovitelja glavnog konzula RH u Pečuhu. 2015.

Podaci o odgovornosti

Kakuk, Sara

hrvatski

Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči

Kontinuirane socijalno-političke i ekonomske promjene, ubrzan znanstveno-tehnološki razvoj, posebno ekspanzija modernih i postmodernih formi tehnologije koji se dešavaju u suvremenom svijetu iznjedrile su pojam i fenomen "društvo koje uči". Njegove teorijske, odnosno, filozofsko -socijalne osnove nalaze se u koncepciji cjeloživotnog obrazovanja i učenja, kao i u pojmovima koji je podržavaju i elaboriraju, kao što su: informatičko društvo, postindustrijsko društvo, civilno društvo, globalno društvo. Jasni izazovi razvijenih zemalja predstavlja činjenica znanstveno- tehnološkog znanja koje se dramatično i nekontrolirano uvećava zahvaljujući progresivnom napretku i razvoju. Međusobna povezanost na globalnoj razini i informatizacija svih područja oblasti ljudskoga života predstavlja potrebu prilagođavanja novim izazovima koje suvremeno doba imperativno zahtjeva. Središte uspješnog razvoja predstavlja intelektualni kapital, ljudsko znanje i sposobnost. To podrazumijeva da obrazovanje i učenje postaju instrument i osnovna strategija društveno-ekonomskog razvoja. Imperativ postaje društvo koje uči. Riječ je o viziji socijalne evolucije u čijoj se osnovi nalazi doživotno obrazovanje i učenje. Oni određuju kvalitetu ljudskih resursa te se danas sve više naglašava njihova važnost za razvoj društva. Pojedince se nastoji motivirati i osposobiti za cjeloživotno učenje. Uz taj pojam vezana su i ključna znanja, vještine i stavovi koje pojedinac mora usvojiti kako bi se u potpunosti prilagodio društvu u kojemu živi. Rad će teorijski osvijestiti važnost cjeloživotnog obrazovanja te prikazati istraživanja o negativnom utjecaju depopulacije u Hrvatskoj na reprodukciju radne snage i obrazovnu politiku te nedovoljnu zainteresiranost za cjeloživotno obrazovanje komparirajući ga s europskim zemljama.

Cjeloživotno obrazovanje u društvu znanja

nije evidentirano

engleski

Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči

nije evidentirano

Cjeloživotno obrazovanje u društvu znanja

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Treća međunarodna konferencija ustanova za obrazovanje odraslih u Pečuhu, Mađarska, od 27. do 29. kolovoza 2015. godine u organizaciji Zajednica ustanova za obrazovanje odraslih Republike Hrvatske (ZUOO RH) i pokrovitelja glavnog konzula RH u Pečuhu

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano