Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi nastavnika o korištenju društvenih medija u nastavi (CROSBI ID 399583)

Ocjenski rad | diplomski rad

Klarić, Tatjana Stavovi nastavnika o korištenju društvenih medija u nastavi / Labaš, Danijel (mentor); Uldrijan, Ivan (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2015

Podaci o odgovornosti

Klarić, Tatjana

Labaš, Danijel

Uldrijan, Ivan

hrvatski

Stavovi nastavnika o korištenju društvenih medija u nastavi

Komunikacija učenika kao i način učenja bitno su promijenjeni pojavom društvenih medija. Pristup informacijama moguć je u razmaku od nekoliko sekundi pomoću pametnih telefona i internetskih portala, a grupni razgovori pojednostavljeni su formiranjem online grupa na društvenim mrežama. To su samo neke od mogućnosti koje mogu poslužiti kao prednosti u nastavi, uz uvjet implementiranja društvenih medija u nastavu. Rad donosi analizu mišljenja nastavnika osnovnih škola (N=70) i srednjih škola (N=78) o stavovima i navikama korištenja društvenih medija u nastavi kao i o poboljšanju komunikacije u nastavi pomoću društvenih medija i društvenih mreža. Stavovi nastavnika ispitani su anketnim upitnikom u nekoliko serija pitanja, koja su se odnosila na korištenje medija u privatne svrhe, ispitivanja stavova nastavnika o društvenim medijima, ispitivanja navika korištenja društvenih medija u nastavi, samoprocjenu o osposobljenosti za provođenjem takve nastave, procjenu uvjeta u školama te razloga mogućeg nekorištenja društvenih medija u nastavi kao i na vrijeme provedeno u edukaciji za iste. Odgovori su procijenjeni Likertovom skalom od pet stupnjeva, izuzev sociodemografskih pitanja, a obrađeni su deskriptivnom statističkom metodom. Rezultati istraživanja pokazuju postojanje pozitivnih stavova ispitanih nastavnika osnovnih i srednjih škola o korištenju društvenih medija u nastavi te ne postoje značajne razlike u mišljenjima osnovnoškolskih i srednjoškolskih nastavnika. Negativna mišljenja nastavnika vezana su uz implementaciju društvenih mreža u nastavu jer se povlače pitanja zlouporabe načina komunikacije na satu. Osim toga, ispitanici problem vide i u needuciranosti nastavnika, a osnovnoškolski nastavnici i u preprekama zbog nekorištenja društvenih mreža kod većine učenika. Pozitivno je što postoje tendencije i naklonost za korištenjem društvenih medija u nastavi, koje mogu dovesti do aktivne implementacije društvenih medija, ako se riješe neke od prepreka koje se spominju u radu.

društvni mediji i nastava ; društvene mreže ; nastavni medij ; osnovna škola ; srednja škola ; nastavnici

nije evidentirano

engleski

Teachers' opinions on usage of social media in education

nije evidentirano

social media in education ; social networks ; teaching medium ; primary school ; secondary school ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

06.10.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija