Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvena odgovornost i vodstvo u organizaciji (CROSBI ID 630215)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Vuković, Dragutin Društvena odgovornost i vodstvo u organizaciji // Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.). Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015. str. 373-385

Podaci o odgovornosti

Vuković, Dragutin

hrvatski

Društvena odgovornost i vodstvo u organizaciji

Sve organizacije imaju svoje vođe ali u ovom radu nas više zanima vodstvo kao proces a ne vođe kao osobe. Literatura definira proces vodstva primarno kao dinamiku grupe. Zanimanje za vodstvo kao proces značajno je poraslo u zadnje vrijeme, kako u znanstvenoj tako i u poslovnoj zajednici. Vodstvo kao proces je također postalo jednim od zahtjeva u svim novijim revizijama međunarodnih normi za sustave upravljanja. Međunarodna organizacija za normizaciju (ISO) usvojila je proces vodstva kao jedno od temeljnih načela normi za sustave upravljanja. U nacrtu norme ISO 9001:2015, koja je planirana za objavljivanje do kraja ove godine, proces vodstva je jedno od osam načela upravljanje kvalitetom, s pojašnjenjem: „Organizacije uspijevaju kad vođe uspostave i održavaju unutarnji okoliš u kojem zaposlenici mogu postati potpuno uključeni u ostvarivanje združenih ciljeva organizacije“. Jedna od funkcija procesa vodstva, kao što također sugerira literatura, je poticanje i olakšavanje pozitivnih društvenih promjena. Razumijevanje procesa vodstva pomaže menadžeru da postane učinkovit agent promjene. Praktično iskustvo pokazalo je da društveno odgovorna organizacija mora imati vodstvo posvećeno tom cilju. Svrha ovog rada je istraživanje i pregled utjecaja načela društvene odgovornosti na proces vodstva, kao i mogućnosti procesa vodstva u ostvarenju društvene odgovornosti poduzeća. To je učinjeno istraživanjem temeljnih koncepata vodstva kao što su motivacija i moć, i primjenom teorije agencije kako bi se pokušalo razriješiti neke probleme u odlučivanju.

vodstvo; organizacija; društveno odgovorno poslovanje; moć; teorija agencije

nije evidentirano

engleski

Corporate Responsibility And Leadership in Organisation

nije evidentirano

leadership; organisation; corporate social responsibility; power; agency theory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

373-385.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Matešić, Mirjana

Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj

1849-8833

Podaci o skupu

7. konferencija o društveno odgovornom poslovanju

predavanje

01.12.2015-01.12.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija, Filozofija