Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike (CROSBI ID 54974)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mišurac, Irena ; Cindrić, Maja Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike // Kompetencije suvremenog učitelja i odgojatalja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 269-279

Podaci o odgovornosti

Mišurac, Irena ; Cindrić, Maja

hrvatski

Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike

U radu se komparira tradicionalni model učenja matematike koji još uvijek dominira u našim školama i suvremeni pristup kojeg pokušavamo približiti budućim učiteljima razredne nastave. Ukazano je na nužnost definiranja jasnih i jednoznačnih ishoda učenja, kompatibilnih na nacionalnoj i europskoj razini. Prikazano je stanje obrazovanja učitelja u Hrvatskoj danas u kojem je očita raznolikost struktura studijskih programa, raznolikost matematičkih i metodičko matematičkih kolegija i njihovih karakteristika. Pojašnjene su i kategorizirane kompetencije koje se kroz studij moraju razviti kod budućih učitelja kako bi ih oni kroz vlastitu nastavu mogli razvijati kod svojih učenika.

matematika, metodika nastave matematike, učitelj razredne nastave, učiteljski studij, ishodi učenja, kompetencije

nije evidentirano

engleski

Competence of teachers in contemporary initial teaching of mathematics

nije evidentirano

mathematics, mathematics teaching methods, class teacher, Teacher Education, learning outcomes, competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

269-279.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencije suvremenog učitelja i odgojatalja - izazov za promjene

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2015.

978-953-7395-73-5

Povezanost rada

Pedagogija