Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike (CROSBI ID 54974)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mišurac, Irena ; Cindrić, Maja
hrvatski
Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike
U radu se komparira tradicionalni model učenja matematike koji još uvijek dominira u našim školama i suvremeni pristup kojeg pokušavamo približiti budućim učiteljima razredne nastave. Ukazano je na nužnost definiranja jasnih i jednoznačnih ishoda učenja, kompatibilnih na nacionalnoj i europskoj razini. Prikazano je stanje obrazovanja učitelja u Hrvatskoj danas u kojem je očita raznolikost struktura studijskih programa, raznolikost matematičkih i metodičko matematičkih kolegija i njihovih karakteristika. Pojašnjene su i kategorizirane kompetencije koje se kroz studij moraju razviti kod budućih učitelja kako bi ih oni kroz vlastitu nastavu mogli razvijati kod svojih učenika.
matematika, metodika nastave matematike, učitelj razredne nastave, učiteljski studij, ishodi učenja, kompetencije
nije evidentirano
engleski
Competence of teachers in contemporary initial teaching of mathematics
nije evidentirano
mathematics, mathematics teaching methods, class teacher, Teacher Education, learning outcomes, competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
269-279.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgojatalja - izazov za promjene
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5