Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cognitive and emotional intelligence as predictors of achievement in higher elementary school grades (CROSBI ID 222660)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matešić, Krunoslav Cognitive and emotional intelligence as predictors of achievement in higher elementary school grades // Suvremena psihologija, 18 (2015), 1; 79-90

Podaci o odgovornosti

Matešić, Krunoslav

engleski

Cognitive and emotional intelligence as predictors of achievement in higher elementary school grades

Cilj ove studije je provjeriti prediktivnost pokazatelja kognitivne inteligencije i emocionalne inteligencije za kriterijske varijable – prosjek svih ocjena na polugodištu, završna ocjena iz hrvatskog i matematike. Kognitivna inteligencija je operacionalizirana rezultatom na Naglierijevom testu neverbalne sposobnosti (NNAT), a emocionalna inteligencija rezultatima na ljestvicama BarOnova inventara emocionalnog kvocijenta inteligencije: verzije za mladež, a koji mjeri interpersonalnu inteligenciju, intrapersonalnu inteligenciju, suočavanje sa stresom i prilagodljivost. U istraživanju su sudjelovala 273 učenika (132 dječaka i 141 djevojčica) 6., 7. i 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Utvrđeno je da komponente emocionalne inteligencije nisu značajno doprinijele objašnjavanju ni jedne kriterijske varijable. Kognitivna inteligencija je bila značajan prediktor za sve tri mjere školskog postignuća.

Cognitive intelligence; emotional intelligence; school success; elementary school

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1)

2015.

79-90

objavljeno

1331-9264

Povezanost rada

Psihologija

Indeksiranost