Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 786632

Kakvo je naše razumijevanje djeteta?


Vujičić, Lidija
Kakvo je naše razumijevanje djeteta? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIV (2013), 17-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Kakvo je naše razumijevanje djeteta?
(What is our understanding of the child ?)

Autori
Vujičić, Lidija

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XXIV (2013); 17-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Dijete; samovrednovanje; kvaliteta
(Child; self-evaluation; quality)

Sažetak
O samovrednovanju valja raspravljati kao o sveobuhvatnom procesu u kojem je u središtu dijete, njegove potrebe i prava. Promišljajući o samovrednovanju s aspekta djeteta i kvalitete njegova življenja u institucijskom kontekstu, posebno vrijednim i nužnim postaje pitanje profesionalnog razvoja odgajatelja i ostalih stručnih djelatnika u odgojno-obrazovnoj ustanovi na istraživanje i mijenjanje svoje odgojno-obrazovne prakse u skladu s ljudskom prirodom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Lidija Vujičić, (224251)