Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 786291

Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj


Sučić, Goran; Kalebić, Gracijano.
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Hicela Ivon, Branimir Mendeš. (ur.).
Split: Filozofski fakultet sveučilišta u Splitu, 2015. str. 203-214


Naslov
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj
(Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia)

Autori
Sučić, Goran ; Kalebić, Gracijano.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene

Urednik/ci
Hicela Ivon, Branimir Mendeš.

Izdavač
Filozofski fakultet sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica
203-214

ISBN
978-953-7395-73-5

Ključne riječi
Bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, učiteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.
(Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka)

Sažetak
U ovom se radu analiziraju kurikulumi učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zadru i Rijeci s ciljem da se utvrdi stanje primjene načela Bolonjskog procesa s posebnim naglaskom na mobilnosti studenata. Na tom pravcu istraživanja uočeni su nedostaci koji ukazuju na propuste koji se trebaju ukloniti na zadovoljstvo studenata. U skladu s tim sugeriraju se i neka rješenja za poboljšanje stanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Napomena
Rad je sastavni dio Znanstvene monografije Kompetencije učitelja i odgajatelja - izazov za promjene, s međunarodnom recenzijom.



POVEZANOST RADA