Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj (CROSBI ID 54899)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sučić, Goran ; Kalebić, Gracijano. Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Hicela Ivon, Branimir Mendeš. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 203-214

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran ; Kalebić, Gracijano.

hrvatski

Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj

U ovom se radu analiziraju kurikulumi učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zadru i Rijeci s ciljem da se utvrdi stanje primjene načela Bolonjskog procesa s posebnim naglaskom na mobilnosti studenata. Na tom pravcu istraživanja uočeni su nedostaci koji ukazuju na propuste koji se trebaju ukloniti na zadovoljstvo studenata. U skladu s tim sugeriraju se i neka rješenja za poboljšanje stanja.

bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, učiteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.

Rad je sastavni dio Znanstvene monografije Kompetencije učitelja i odgajatelja - izazov za promjene, s međunarodnom recenzijom.

engleski

Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia

nije evidentirano

Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-214.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene

Hicela Ivon, Branimir Mendeš.

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2015.

978-953-7395-73-5

Povezanost rada

nije evidentirano