Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj (CROSBI ID 54899)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sučić, Goran ; Kalebić, Gracijano.
hrvatski
Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj
U ovom se radu analiziraju kurikulumi učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zadru i Rijeci s ciljem da se utvrdi stanje primjene načela Bolonjskog procesa s posebnim naglaskom na mobilnosti studenata. Na tom pravcu istraživanja uočeni su nedostaci koji ukazuju na propuste koji se trebaju ukloniti na zadovoljstvo studenata. U skladu s tim sugeriraju se i neka rješenja za poboljšanje stanja.
bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, učiteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.
Rad je sastavni dio Znanstvene monografije Kompetencije učitelja i odgajatelja - izazov za promjene, s međunarodnom recenzijom.
engleski
Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia
nije evidentirano
Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka
nije evidentirano
Podaci o prilogu
203-214.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Hicela Ivon, Branimir Mendeš.
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5