Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 785609

Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju


Duvnjak, Ivana; Soudil-Prokopec, Jelena; Škrobo, Svijetlana
Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju, Osijek: Osječko-baranjska županija i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015 (prirucnik)


Naslov
Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
(Learning together: A Handbook for teaching assistants for working with children with developmental disabilities)

Autori
Duvnjak, Ivana ; Soudil-Prokopec, Jelena ; Škrobo, Svijetlana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Osječko-baranjska županija i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Grad
Osijek

Godina
2015

Stranica
125

ISBN
978-953-6965-44-1

Ključne riječi
Priručnik; djeca s razvojnim teškoćama; pomoćnici u nastavi
(Handbook; children with developmental disabilities; classroom assistants)

Sažetak
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju ponajprije je namijenjen pomoćnicima u nastavi i učiteljima/nastavnicima. Prema strukturi priručnik je podijeljen u tri dijela: u prvome se dijelu nalazi kratak pregled zakonske regulative koje se odnose na odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju. Nadalje, daje se uvid u ishodišta inkluzivnog odgoja i obrazovanja kao i postojećih programskih orijentacija u formalnom obrazovanju djece s teškoćama u razvoju. Drugi se dio sastoji od skupine pojedinačnih poglavlja o pojedinim vrstama teškoća u razvoju. Svako poglavlje sadrži definiciju teškoće o kojoj je riječ, podjelu, kliničku sliku te savjete za pedagoško-didaktičku prilagodbu u izravnom radu s djetetom koje provodi pomoćnik. U trećem se dijelu priručnika govori o važnosti suradnje s roditeljima i stručnjacima. U prilogu se daje popis nekih institucija i udruga koje se bave pružanjem skrbi i podrške obiteljima, djeci i mladima s teškoćama u razvoju na području Osječko- baranjske županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija

Napomena
Objavljivanje priručnika odobrio je Senat Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku na sjednici 7. srpnja 2015. pod brojem 25/15.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Ivana Duvnjak, (347564)