Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukativna isplativost kolegija Jezik u medijima (CROSBI ID 629461)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vukić, Tijana Edukativna isplativost kolegija Jezik u medijima // Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam ; Knjiga sažetaka / Zgrabljić Rotar Nada, Krpan Tomislav (ur.). Zadar: Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru, 2009. str. 58-114

Podaci o odgovornosti

Vukić, Tijana

hrvatski

Edukativna isplativost kolegija Jezik u medijima

Danas se, zbog nezamjenjive uloge masovnih medija u oblikovanju javnosti i svakodnevne stvarnosti djelatnivi u kulturi i turizmu trebaju znati odnositi s masovnim medijima. To znači moći primijeniti komunikacijske i prezentacijske vještine u odnosima s masovnim medijima, zapamtiti i razumjeti proces rada masovnih medija te moći vrednovati osnovne zakonitosti njihova poslovanja. Učenje pravilnog tumačenja u diferenciranja temeljnih pojmova odnosa s meidjima kao tehnike te odnosa s medijima kao filozofije, ključni su dio kolegija Jezik u medijima, jednosemestralnog izbornog kolegija koji je dio studijskog programa interdisciplinarnog studija Kultura i turizam na Sveučilštu Jurja Dobrile u Puli. Budući da se želi utvrditi napredovanje studenata, cilj ove studije je istražiti edukativnu isplativost kolegija koji osnovama odnosa s meidjima educira buduće turističke i kulturne djelatnike. Provedno je sumativno evaluacijsko istraživanje obrazovnih postignuća temeljeno na Bloomovoj taksonomiji u sklopu kojega je učinjen i monitoring prve grupe polaznika kolegija. Obrazovna postignuća studenata čine varijable njihova činjeničnog, konceputalnog, proceduralnog i metakognitivnog znanja koja su mjerena testom, anketom, promatranjem razine aktivnosti te kvalitetom primjene naučenog. Rezultati istraživanja pokazuju da su zadana obrazovna postignuća dostignuta, da se radoznalost studenata i njihova želja za nadogradnjom osnovnog znanja o temi povećala te da su više napredovali oni koji se do sada nisu susretali s poslovnim zadacima u kojima su se tražile sliče ili iste vještine i sposobnosti. To sve, na koncu, ukazuje na isplativost kolegija u edukativnom smislu. upravo su edukativna isplativost i prakseološka važnost kolegija preduvjeti za prijedlog promjene njegova statusa iz izbornoga u obvezni.

odnosi s medijima; obrazovna postignuća; jezik; mediji; edukativna isplativnost; Bloomova taksonomija; komunikacijske vještine; prezentacijske vještine

nije evidentirano

engleski

Education Profitability of the Language in Media Course

nije evidentirano

media relations; educational achievements; language; media educational profitability; Bloom's Taxonomy; communicational skill; presentational skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-114.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam ; Knjiga sažetaka

Zgrabljić Rotar Nada, Krpan Tomislav

Zadar: Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru

978-953-7237-36-3

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam/International Scientific Conference Media and Tourism

predavanje

20.03.2009-22.03.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti