Edukativna isplativost kolegija Jezik u medijima (CROSBI ID 629461)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vukić, Tijana
hrvatski
Edukativna isplativost kolegija Jezik u medijima
Danas se, zbog nezamjenjive uloge masovnih medija u oblikovanju javnosti i svakodnevne stvarnosti djelatnivi u kulturi i turizmu trebaju znati odnositi s masovnim medijima. To znači moći primijeniti komunikacijske i prezentacijske vještine u odnosima s masovnim medijima, zapamtiti i razumjeti proces rada masovnih medija te moći vrednovati osnovne zakonitosti njihova poslovanja. Učenje pravilnog tumačenja u diferenciranja temeljnih pojmova odnosa s meidjima kao tehnike te odnosa s medijima kao filozofije, ključni su dio kolegija Jezik u medijima, jednosemestralnog izbornog kolegija koji je dio studijskog programa interdisciplinarnog studija Kultura i turizam na Sveučilštu Jurja Dobrile u Puli. Budući da se želi utvrditi napredovanje studenata, cilj ove studije je istražiti edukativnu isplativost kolegija koji osnovama odnosa s meidjima educira buduće turističke i kulturne djelatnike. Provedno je sumativno evaluacijsko istraživanje obrazovnih postignuća temeljeno na Bloomovoj taksonomiji u sklopu kojega je učinjen i monitoring prve grupe polaznika kolegija. Obrazovna postignuća studenata čine varijable njihova činjeničnog, konceputalnog, proceduralnog i metakognitivnog znanja koja su mjerena testom, anketom, promatranjem razine aktivnosti te kvalitetom primjene naučenog. Rezultati istraživanja pokazuju da su zadana obrazovna postignuća dostignuta, da se radoznalost studenata i njihova želja za nadogradnjom osnovnog znanja o temi povećala te da su više napredovali oni koji se do sada nisu susretali s poslovnim zadacima u kojima su se tražile sliče ili iste vještine i sposobnosti. To sve, na koncu, ukazuje na isplativost kolegija u edukativnom smislu. upravo su edukativna isplativost i prakseološka važnost kolegija preduvjeti za prijedlog promjene njegova statusa iz izbornoga u obvezni.
odnosi s medijima; obrazovna postignuća; jezik; mediji; edukativna isplativnost; Bloomova taksonomija; komunikacijske vještine; prezentacijske vještine
nije evidentirano
engleski
Education Profitability of the Language in Media Course
nije evidentirano
media relations; educational achievements; language; media educational profitability; Bloom's Taxonomy; communicational skill; presentational skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
58-114.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam ; Knjiga sažetaka
Zgrabljić Rotar Nada, Krpan Tomislav
Zadar: Odjel za informatologiju i komunikologiju Sveučilišta u Zadru
978-953-7237-36-3
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam/International Scientific Conference Media and Tourism
predavanje
20.03.2009-22.03.2009
Zadar, Hrvatska