Poticanje darovitosti kod djece predškolske dobi, (CROSBI ID 399292)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Duspara, Snježana
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Poticanje darovitosti kod djece predškolske dobi,
Znaci djetetova ubrzana razvoja zapažaju se vrlo rano. Ozbiljan problem u vezi s nadarenima jest kako ih prepoznati, kako raditi s njima u obitelji, u vrtiću i u školi odnosno, kakav roditelj i kakav odgojitelj radi s darovitom djecom. S obzirom da darovita djeca uče brže i lakše od prosječnog djeteta, potreban im je širi raspon aktivnosti od uobičajenog. Zbog toga je potrebno osigurati prave poticaje, koji će biti raznoliki, ali koji će ohrabrivati učenje, osigurati adekvatne materijale za igru i učenje, pružiti djetetu mogućnost da uči po modelu, te osigurati što više iskustava, vježbi, jer je kvalitetno rano iskustvo presudno za kasniji razvoj visokih sposobnosti, te za socijalno prihvatljivo ponašanje. Za potrebe ovoga rada provedeno je sustavno praćenje poticajno darovite djece u interakciji s odgojiteljicom. Istraživanje ukazuje da su odgojiteljice upoznate s fenomenom darovitosti, no neophodno je dodatno i stalno stručno usavršavanje kako bi se zadovoljile sve potrebe potencijalno darovite djece.
darovitost; predškolsko dijete; odgojitelji; prepoznavanje
nije evidentirano
engleski
Encouraging gifted pre-school children
nije evidentirano
giftedness; preschooler; educators; recognition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
05.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek