Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi (CROSBI ID 399290)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bjelobrk, Zdenka Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Bjelobrk, Zdenka

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi

Predškolski odgoj predstavlja specifičan dio odgojno-obrazovnog sustava koji se bavi odgojem i obrazovanjem djece predškolske dobi, što ga čini različitim od ostalih razina odgoja i obrazovanja. U dječjem vrtiću je potrebno stvarati ozračje za rasprave djece i odgojitelja, jer rasprava je temelj suradničkog učenja djece i odraslih u vrtiću. Dječje rasprave potiču djecu na razmišljanje, propitivanje i objašnjavanje vlastitih stavova te rješavanje problema s ostalim članovima grupe. Rasprave podcţavaju proces suradničkog učenja, odnosno zajedničku konstrukciju novog znanja djece. Uloga odgojitelja u suvremenom pristupu učenja djece u predškolskoj ustanovi može se sažeti na stvaranje i stalno oplemenjivanje okruženja, kontinuirano promatranje djece i proučavanje njihovih aktivnosti te prikupljanje dokumentacije o tim aktivnostima kao podloge za razvoj rasprava djece svojstvenih suradničkom učenju. Odgojitelj temelji svoj pristup djeci i učenju djece na ideji da djeca uče čineći i surađujući s drugom djecom u bogatom i raznovrsnom okruženju koje podrazumijeva zanimljive materijale koji potiču na aktivnost i suradnju djece. Rad daje analizu percepcije osobnih i profesionalnih uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi

suradničko učenje; odgojitelj; dokumentacija odgojitelja; okruženje

nije evidentirano

engleski

The role of educators in cooperative learning among preschool children

nije evidentirano

cooperative learning; educator; educators' data collection; surrounding

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija