Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi (CROSBI ID 399290)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bjelobrk, Zdenka
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi
Predškolski odgoj predstavlja specifičan dio odgojno-obrazovnog sustava koji se bavi odgojem i obrazovanjem djece predškolske dobi, što ga čini različitim od ostalih razina odgoja i obrazovanja. U dječjem vrtiću je potrebno stvarati ozračje za rasprave djece i odgojitelja, jer rasprava je temelj suradničkog učenja djece i odraslih u vrtiću. Dječje rasprave potiču djecu na razmišljanje, propitivanje i objašnjavanje vlastitih stavova te rješavanje problema s ostalim članovima grupe. Rasprave podcţavaju proces suradničkog učenja, odnosno zajedničku konstrukciju novog znanja djece. Uloga odgojitelja u suvremenom pristupu učenja djece u predškolskoj ustanovi može se sažeti na stvaranje i stalno oplemenjivanje okruženja, kontinuirano promatranje djece i proučavanje njihovih aktivnosti te prikupljanje dokumentacije o tim aktivnostima kao podloge za razvoj rasprava djece svojstvenih suradničkom učenju. Odgojitelj temelji svoj pristup djeci i učenju djece na ideji da djeca uče čineći i surađujući s drugom djecom u bogatom i raznovrsnom okruženju koje podrazumijeva zanimljive materijale koji potiču na aktivnost i suradnju djece. Rad daje analizu percepcije osobnih i profesionalnih uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi
suradničko učenje; odgojitelj; dokumentacija odgojitelja; okruženje
nije evidentirano
engleski
The role of educators in cooperative learning among preschool children
nije evidentirano
cooperative learning; educator; educators' data collection; surrounding
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek