Pripremanje centara aktivnosti u odgojnoj skupini (CROSBI ID 399289)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Hiler, Martina
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Pripremanje centara aktivnosti u odgojnoj skupini
Razni autori u svojim knjigama spominju važnost okruženja u kojemu se dijete nalazi. Primjerice, Petrović-Sočo smatra prostor kao važan segment kulture. Tvrdi da dobro organiziran prostor može odražavati odgojno-obrazovnu filozofiju ustanove koju je u određenoj mjeri moguće dekodirati već pri prvom razgledavanju unutrašnjosti zgrade (Petrović-Sočo, 2007). Drugi autori Bredekamp i Rosegrant (1995) navode da prostor u kojemu djeca žive i uče treba biti raspoređen po centrima aktivnosti unutar odgojne skupine. Ti centri aktivnosti omogućuju različite vrste aktivnosti i iskustava, trebaju biti organizirani na način da podržavaju visoku razinu autonomije djeteta i omogućuju i potiču socijalne interakcije. Dok Stevanović u svojoj knjizi o predškolskoj pedagogiji govori o učenju predškolskog djeteta. Tvrdi da se ono zasniva na igri, konkretnim životnim iskustvima i imitiranjem ili realnim životnim situacijama. Predškolski odgoj se zasniva na širim društvenim, obiteljskim i dječjim interesima s ciljem da sve aktivnosti budu usmjerene na dobro djeteta (Stevanović, 2000).
prostor za djecu; centri aktivnosti; igra; životno iskustvo; dječji vrtić
nije evidentirano
engleski
Preparation of activity centers for children in kindergarten groups
nije evidentirano
space for children; activity centers; playing; life experience; kindergarten
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25
18.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek