Uloga odgojitelja u radu s darovitim djetetom (CROSBI ID 399287)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Čeliković, Maja
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Uloga odgojitelja u radu s darovitim djetetom
Pod pojmom darovitost istraživači podrazumijevanju različite definicije o pojmu darovitosti, tako da ni danas ne postoji jedinstvena definicija. Karakteristike darovitosti pojavljuju se vrlo rano, a znakovi su: rani razvoj čitanja, velika radoznalost, izrazit smisao za humor, zanimanje za određeno područje djelovanja, maštovitost i dr. Dobar odgojitelj bi prije svega trebao znati prepoznati darovitost kod djeteta, imati puno energije, biti primjenjiv za nove ideje te pokazati ljubav i razumijevanje. Kroz načela za izradu programa za darovite omogućiti svakom darovitom djetetu širok spektar materijala, individualizaciju, organizaciju aktivnosti, uvažavanje djetetovih potreba, poticanje kreativnosti i uvažavanje njegovih interesa. Darovito dijete se ne smije osjećati kao da smeta ili da za njega odgojitelj nema vremena. Velika emocionalna potpora, ljubav, toplina, razumijevanje, ugodno ozračje omogućit će djetetu da ostvari svoja postignuća i da postane jedna posebna osoba sa kvalitetnim osobinama.
darovitost; dijete; odgojitelj; načela; razumijevanje
nije evidentirano
engleski
The role of educators when dealing with a gifted child
nije evidentirano
talent; child; educator; principles; understanding
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
09.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek