Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima (CROSBI ID 399278)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krijan, Ivana
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima
Teorijski dio rada daje pogled na važnost i oblike suradnje učitelja i roditelja. Drugi dio rada odnosi se na istraživanje čiji je cilj bio ispitati koliko je roditeljima i učiteljima važna suradnja, koji su razlozi dolaska na individualne razgovore te potiču li obje strane partnerske odnose tijekom razgovora. Suradnja je važan čimbenik za uspjeh učenika u cjelokupnom odgojno-obrazovnom sustavu. Rezultati istraživanja pokazuju da je većina roditelja i učitelja svjesno toga. Individualni razgovori su uz roditeljske sastanke najučestaliji oblik suradnje u hrvatskim školama. Taj podatak istraživanja govori da su još uvijek najzastupljeniji tradicionalni oblici suradnje. Individualni razgovori pružaju mogućnost boljeg upoznavanja i razmjenjivanja savjeta. Stvaranjem prijateljskih odnosa tijekom razgovora, problemi u odgojno-obrazovnom sustavu se rješavaju uspješnije. Od uspješne suradnje i usklađenog rada koristi nemaju samo djeca, nego i roditelji i učitelji. Roditelji trebaju kontinuirano jačati kompetencije za suradnju upoznajući rad škole, a učitelji trebaju u svoj rad uključivati stručnu službu. Cijelo društvo mora biti usmjereno na potrebu jačanja suradnje obitelji i škole kako bi se to i dogodilo.
individualni razgovori; komunikacija; suradnja; roditelji; učitelji
nije evidentirano
engleski
Parent – teacher cooperation in individual conversations
nije evidentirano
individual meetings; communication; collaboration; parents; teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
09.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek