Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima (CROSBI ID 399278)

Ocjenski rad | diplomski rad

Krijan, Ivana Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Krijan, Ivana

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Suradnja učitelja u roditelja u individualnim razgovorima

Teorijski dio rada daje pogled na važnost i oblike suradnje učitelja i roditelja. Drugi dio rada odnosi se na istraživanje čiji je cilj bio ispitati koliko je roditeljima i učiteljima važna suradnja, koji su razlozi dolaska na individualne razgovore te potiču li obje strane partnerske odnose tijekom razgovora. Suradnja je važan čimbenik za uspjeh učenika u cjelokupnom odgojno-obrazovnom sustavu. Rezultati istraživanja pokazuju da je većina roditelja i učitelja svjesno toga. Individualni razgovori su uz roditeljske sastanke najučestaliji oblik suradnje u hrvatskim školama. Taj podatak istraživanja govori da su još uvijek najzastupljeniji tradicionalni oblici suradnje. Individualni razgovori pružaju mogućnost boljeg upoznavanja i razmjenjivanja savjeta. Stvaranjem prijateljskih odnosa tijekom razgovora, problemi u odgojno-obrazovnom sustavu se rješavaju uspješnije. Od uspješne suradnje i usklađenog rada koristi nemaju samo djeca, nego i roditelji i učitelji. Roditelji trebaju kontinuirano jačati kompetencije za suradnju upoznajući rad škole, a učitelji trebaju u svoj rad uključivati stručnu službu. Cijelo društvo mora biti usmjereno na potrebu jačanja suradnje obitelji i škole kako bi se to i dogodilo.

individualni razgovori; komunikacija; suradnja; roditelji; učitelji

nije evidentirano

engleski

Parent – teacher cooperation in individual conversations

nije evidentirano

individual meetings; communication; collaboration; parents; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

09.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija