Prirodoslovna pismenost na primjeru potoka Bistreca sa pritocima u Međimurju (CROSBI ID 629411)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kiš-Novak, Darinka
hrvatski
Prirodoslovna pismenost na primjeru potoka Bistreca sa pritocima u Međimurju
Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka zasnovanih na dokazima da bi se razumio prirodni svijet i promjene koje u njemu izaziva ljudska aktivnost te donosile odluke o njima. Zbog globalne krize, senzibilitet i osviještenost društva na promjene u okolišu postaju upitni. Istraživanje područja potoka Bistreca sa pritocima u Međimurju provodi se od mjeseca travnja 2010. godine. Istraživanje uključuje sljedeće aktivnosti: pretraživanje literature, postavljanje ciljeva, metodologiju tj. prikupljanje podataka, analizu podataka, predstavljanje rezultata i preporuke za daljnja istraživanja. Interdisciplinarne teme su posebno zanimljive za studente pa bi se to moglo očekivati i za njihove buduće učenike.
prirodoslovna pismenost
nije evidentirano
engleski
Scientific literacy in the example Bistrec stream with its tributaries in Medjimurje
nije evidentirano
scientific literacy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-75.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru
978-953-331-009-1
Podaci o skupu
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju, V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
predavanje
07.05.2015-08.05.2015
Gospić, Hrvatska