Promjene u sustavu inicijalnog obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 54871)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mendeš, Branimir ; Ivon, Hicela
hrvatski
Promjene u sustavu inicijalnog obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi
Obrazovanje i profesionalni razvoj odgojitelja sastavni je dio različitih koncepcija ranog i predškolskog odgoja. Promjena koncepcije ranog i predškolskog odgoja odražava se i na sustav profesionalnog obrazovanja odgojitelja. Višegodišnje obrazovanje odgojitelja predškolske djece putem stručnog studija postalo je preusko za obrazovanje budućih predškolskih profesionalaca koji dobivaju nove uloge u razvojno primjerenom kurikulumu. Stoga je postojeći sustav zamijenjen profesionalnim obrazovanjem na sveučilišnim preddiplomskim studijima te mogućnošću nastavka obrazovanja na diplomskim studijima ranog i predškolskog odgoja.
inicijalno obrazovanje odgojitelja, integrirano učenje, odgojni projekt, socijalno-konstruktivistički pristup, studenti, refleksivni praktičar.
nije evidentirano
engleski
Changes in the system of initial education of teachers of very young and preschool age children
nije evidentirano
initial education of teachers, integrated study, educational project, socio-constructive approach, students, reflexive practitioner
nije evidentirano
Podaci o prilogu
115-125.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene : znanstvena monografija = Competencies of modern teachers and educators - challenge for change : scientific monograph
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split:
2015.
978-953-7395-73-5