Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive (CROSBI ID 629368)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Palekčić marko Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / - (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 14-14

Podaci o odgovornosti

Palekčić marko

hrvatski

Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive

Pravo djece na odgoj pretpostavlja da znamo što odgoj jest. Samorazumljivost pojma odgoj na pragmatičkoj razini i iz perspektive drugih znanosti je evidentna. Što međutim odgoj jest na teorijskoj (pedagogijskoj) razini je predmet razmatranja ovog rada. To činimo u nekoliko koraka. Prvi korak uključuje objašnjenje razloga nedostatnosti razmatranja pojma odgoj na teorijskoj razini. U drugom koraku navodimo posljedice te nedostatnosti na primjeru dominacije pojmova i teorija iz drugih znanosti u pedagogiji. Treći korak sadrži razmatranje takozvanih prividnih dvojbi u praksi odgoja, a u četvrtom koraku na jednom primjeru pokazujemo što znači poimanje odgoja na teorijskoj razini za profesionalno razlikovno pedagoško djelovanje. Rad završavamo postavljanjem pitanja: Što znači pravo u odgoju, a što odgoj u pravu?

Što odgoj jest; pedagogijska teorijska perspektiva; konstruktivizam u odgoju; prividne dvojbe na pragmatičnoj razini; pravo u odgoju i odgoj u pravu; pedagoška profesionalna razlikovnost u odnosu na odgoj

nije evidentirano

engleski

What is edification from the pedagogical theoretical perspective?

nije evidentirano

what is edification; pedagogical theoretical perspective; constructivism in edification; apparent dilemmas on pragmatic level; rights in edification and edification in rights.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-14.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

-

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978953-175575-7

Podaci o skupu

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

predavanje

30.09.2015-02.10.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija