Koncept pakiranja spremnog za izlaganje na polici u maloprodaji (CROSBI ID 399243)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mulić, Ana
Dunković, Dario
hrvatski
Koncept pakiranja spremnog za izlaganje na polici u maloprodaji
U ovom radu analizira se problematika koncepta pakiranja spremnog za maloprodaju, njegove prednosti te utjecaj na sve sudionike jednog distribucijskog procesa. Prednosti korištenja koncepta pakiranja spremnog za maloprodaju su značajne i suradnja između proizvođača i maloprodavača je veoma važna. Ambalaža kao važan dio strategije marketinga proizvoda, kao poveznica između kupca i tržišta, ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Utjecaj ambalaže na odabir proizvoda pri kupovini je dokazano važan. Osnovna zadaća ovog rada je prikazati koristi primjene pakiranja spremnog za maloprodaju u maloprodajnim operacijama na temelju realnog primjera hrvatskog poduzeća eLog koje se bavi proizvodnjom rješenja pakiranja spremnog za maloprodaju.
maloprodaja ; ambalaža ; koncept pakiranja spremnog za maloprodaju ; distribucija
nije evidentirano
engleski
Retail ready packaging concept in retail operations
nije evidentirano
retail ; package ; retail ready packaging ; distribution
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb