Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača (CROSBI ID 399237)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zaher, Lea Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Zaher, Lea

Dunković, Dario

hrvatski

Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača

Maloprodaja je u poslijednjih nekoliko godina doživjela značajne promjene te su se maloprodavači odmaknuli od tradicionalnog pristupa poslovanja. Maloprodavači su uvidjeli važnost inovacija i znanja kao ključnog faktora za uspješnost poslovanja te uspostavljaju održivu konkurentsku prednost kao ključ za postizanje dugoročne financijske stabilnosti. U suvremenom vremenu neograničene dostupnosti podataka kupci su postali informiraniji te je komunikacija jedinstvena aktivnost kojom se stvaraju odnosi između maloprodavača i kupaca. Iz tog razloga temeljni cilj rada je istražiti učinak integrirane marketinške komunikacije na predodžbu kupaca o maloprodavaču te povezati sekundarno istraživanje sa empirijskim kako bi se utvrdila povezanost odnosno stvarni stavovi kupaca.

maloprodavač ; integrirana marketinška komunikacija ; imidž ; brend maloprodavača

nije evidentirano

engleski

Integrated marketing communication of retailer

nije evidentirano

retail salesperson ; integrated marketing communication ; image ; salesperson’s brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano