Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača (CROSBI ID 399237)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zaher, Lea
Dunković, Dario
hrvatski
Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača
Maloprodaja je u poslijednjih nekoliko godina doživjela značajne promjene te su se maloprodavači odmaknuli od tradicionalnog pristupa poslovanja. Maloprodavači su uvidjeli važnost inovacija i znanja kao ključnog faktora za uspješnost poslovanja te uspostavljaju održivu konkurentsku prednost kao ključ za postizanje dugoročne financijske stabilnosti. U suvremenom vremenu neograničene dostupnosti podataka kupci su postali informiraniji te je komunikacija jedinstvena aktivnost kojom se stvaraju odnosi između maloprodavača i kupaca. Iz tog razloga temeljni cilj rada je istražiti učinak integrirane marketinške komunikacije na predodžbu kupaca o maloprodavaču te povezati sekundarno istraživanje sa empirijskim kako bi se utvrdila povezanost odnosno stvarni stavovi kupaca.
maloprodavač ; integrirana marketinška komunikacija ; imidž ; brend maloprodavača
nije evidentirano
engleski
Integrated marketing communication of retailer
nije evidentirano
retail salesperson ; integrated marketing communication ; image ; salesperson’s brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb