Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj novih tehnologija u višekanalnoj prodaji (CROSBI ID 399236)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šitum, Matea Razvoj novih tehnologija u višekanalnoj prodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Šitum, Matea

Dunković, Dario

hrvatski

Razvoj novih tehnologija u višekanalnoj prodaji

Razvojem Interneta početkom 90.-ih godina razvila se svijest o mogućnosti povezivanja trgovine i Interneta. Povezivanjem konvencionalnog i online kanala prodaje dolazi se do pojma višekanalne prodaje čija će se važnost razmotriti u radu. Jačanje višekanalne prodaje smatra se jednim od ključnih pokretača gospodarskog rasta unutarnjeg tržišta Europske unije prema strategiji Europa 2020 jer takav način prodaje čini mali udio u ukupnom prometu sa velikim potencijalom širenja. Cilj rada je pronaći načine kako potaknuti ovaj način prodaje kod trgovaca. Definiranjem novih tehnologija i analizom prednosti i nedostataka na temelju primjera sagledat će se prednosti i nedostaci za trgovce i potrošače. U rezultatima primarnog istraživanja provedenog online prikazat će se kupovne navike potrošača u Republici Hrvatskoj te njihovi stavovi o novim tehnologijama. Na kraju će se prema rezultatima istraživanja iznijeti preporuke za menadžment.

višekanalna maloprodaja ; nove tehnologije ; e-trgovina ; konvencionalna prodavaonica

nije evidentirano

engleski

New technologies development in multichanneling

nije evidentirano

multichannel retail ; new technologies ; e-commerce ; bric-and-mortar stores

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

24.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano