Razvoj novih tehnologija u višekanalnoj prodaji (CROSBI ID 399236)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šitum, Matea
Dunković, Dario
hrvatski
Razvoj novih tehnologija u višekanalnoj prodaji
Razvojem Interneta početkom 90.-ih godina razvila se svijest o mogućnosti povezivanja trgovine i Interneta. Povezivanjem konvencionalnog i online kanala prodaje dolazi se do pojma višekanalne prodaje čija će se važnost razmotriti u radu. Jačanje višekanalne prodaje smatra se jednim od ključnih pokretača gospodarskog rasta unutarnjeg tržišta Europske unije prema strategiji Europa 2020 jer takav način prodaje čini mali udio u ukupnom prometu sa velikim potencijalom širenja. Cilj rada je pronaći načine kako potaknuti ovaj način prodaje kod trgovaca. Definiranjem novih tehnologija i analizom prednosti i nedostataka na temelju primjera sagledat će se prednosti i nedostaci za trgovce i potrošače. U rezultatima primarnog istraživanja provedenog online prikazat će se kupovne navike potrošača u Republici Hrvatskoj te njihovi stavovi o novim tehnologijama. Na kraju će se prema rezultatima istraživanja iznijeti preporuke za menadžment.
višekanalna maloprodaja ; nove tehnologije ; e-trgovina ; konvencionalna prodavaonica
nije evidentirano
engleski
New technologies development in multichanneling
nije evidentirano
multichannel retail ; new technologies ; e-commerce ; bric-and-mortar stores
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb