Supervision support in achievement of teaching resulta in field work (CROSBI ID 629204)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Majdak, Marijana ; Sladović Franz, Branka ; Branica, Vanja
engleski
Supervision support in achievement of teaching resulta in field work
Iskustveno učenje sastavni je dio petogodišnjeg obrazovanja za profesiju socijalnog radnika. U cilju kvalitetnije terenske prakse i integracije znanja, vještina i vrijednosti u procesu ostvarivanja ishoda osigurana je supervizija koju na Studijskom centru socijalnog rada studentima pružaju licencirani supervizori (djelatnici Studijskog centra socijalnog rada kao i vanjski suradnici). Tijekom terenske prakse studenti uočavaju niz tema, poteškoća i potreba korisnika, stručnjaka ali i sebe u novoj ulozi socijalnog radnika te se suočavaju s različitim iskustvima i odnosima kao i stresnim situacijama. Stoga tijekom supervizijskog procesa koji prati terensku praksu imaju priliku osvjestiti, reflektirati, stjecati razumijevanje, iskustva te dobiti podršku da otkriju odgovore važne za razvoj sebe kao kompetentnog stručnjaka. U kratkoj prezentaciji predstavit ćemo rezultate ankete provedene sa supervizorima o temama koje studenti donose na superviziju, dobitima i poteškoćama za supevizore i studetne, razmišljanja supervizora o povezanosti supervizijskog procesa s ishodima učenja superviziji. Tijekom radionice pokušat ćemo raspraviti dobivene spoznaje pod vidom korisnosti i vrijednosti supevizje tijekom terenske prakse i mogućnostima unapređenja terenske prakse i davanja povratnih informacija s obzirom na nužnost čuvanja supvizijske tajne te potreba za supervizijom terenskih nastavnika. 1. Kakva su vaša razmišljanja oko korisnosti i vrijednosti supervizije tijekom terenske prakse? 2. Na koji način raspraviti o nekim negativnim događajima, dilemama, iskustvima studenata koja supervizorima daju povratnu informaciju o centru i djelatnicima a sve u cilju unaprijeđenja terenske prakse? 3. Kakva su vaša iskustva kao terenskih nastavnika sa studentima tijekom terenske prakse? Na koje poteškoće nailazite? Kako se s njima nosite? 4. Imate li vi kao terenski nastavnici potrebe za supervizijom vezano uz terensku praksu studenata? Cilj ove radionice je s jedne strane upoznati terenske nastavnike sa supervizijom studenata i temamo koje studenti donose, a s druge strane dobiti povratnu informaciju oko njihovih dilema, poteškoća i potreba. Mislimo da će ovakav razgovor (u malim grupama) pomoći otvaranju ovih važnih pitanja u cilju kvalitetnije suradnje i provedbe terenske prakse.
supersision; support; teaching results in filed work
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti
predavanje
24.09.2015-25.09.2015
Zagreb, Hrvatska