Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija potrošača o nostalgičnim markama (CROSBI ID 399214)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Štokić, Ante Percepcija potrošača o nostalgičnim markama / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Štokić, Ante

Horvat, Sandra

hrvatski

Percepcija potrošača o nostalgičnim markama

Bilo da se radi o nedavnoj ili dalekoj prošlosti, nostalgija u različitim aspektima utječe na potrošača. Tendenciju pojedinaca da intenzivnije osjećaju emocije tijekom prijelaznh razdoblja u životu prepoznali su i upravitelji markom te je počeli koristiti kao element marketinške strategije. Predmet ovog rada je istraživanje percepcije potrošača o nostalgičnim markama. Pritom je potrebno ispitati općenito mišljenje ispitanika o nostalgičnim markama, a nakon toga istražiti i percepciju određenih, pojedinačnih marki bitnih za ovaj rad. Postojeća istraživanja ukazuju na različitu percepciju nostalgičnih marki u odnosu na različite kategorije proizvoda kao i u odnosu na dob, odnosno starosnu skupinu ispitanika. S druge strane, odnos percepcije potrošača prilikom usporedbe marki različitog podrijetla (domaćeg i stranog) još nije dovoljno istražen. Kao osnova za provođenje istraživanja u tom pogledu odabrane su marke iz kategorije obuće te bezalkoholnih pića s čitavim nizom dostupnih konkurentskih marki u okruženju. Osnovni ciljevi ovog rada su razmatranje načina na koji potrošači percipiraju različite kategorije proizvoda koje su proizašle iz prošlih vremena, ali su prisutne i danas. Nastojat će se usporediti koliko se razlikuje percepcija potrošača o domaćim i stranim markama te na koji način su navedene marke uspjele kreirati nostalgična sjećanja kod pojedinih ispitanika.

percepcija potrošača; nostalgične marke

nije evidentirano

engleski

Consumer's perception on nostalgic brands

nije evidentirano

consumer's perception; nostalgic brands

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija