Percepcija potrošača o nostalgičnim markama (CROSBI ID 399214)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Štokić, Ante
Horvat, Sandra
hrvatski
Percepcija potrošača o nostalgičnim markama
Bilo da se radi o nedavnoj ili dalekoj prošlosti, nostalgija u različitim aspektima utječe na potrošača. Tendenciju pojedinaca da intenzivnije osjećaju emocije tijekom prijelaznh razdoblja u životu prepoznali su i upravitelji markom te je počeli koristiti kao element marketinške strategije. Predmet ovog rada je istraživanje percepcije potrošača o nostalgičnim markama. Pritom je potrebno ispitati općenito mišljenje ispitanika o nostalgičnim markama, a nakon toga istražiti i percepciju određenih, pojedinačnih marki bitnih za ovaj rad. Postojeća istraživanja ukazuju na različitu percepciju nostalgičnih marki u odnosu na različite kategorije proizvoda kao i u odnosu na dob, odnosno starosnu skupinu ispitanika. S druge strane, odnos percepcije potrošača prilikom usporedbe marki različitog podrijetla (domaćeg i stranog) još nije dovoljno istražen. Kao osnova za provođenje istraživanja u tom pogledu odabrane su marke iz kategorije obuće te bezalkoholnih pića s čitavim nizom dostupnih konkurentskih marki u okruženju. Osnovni ciljevi ovog rada su razmatranje načina na koji potrošači percipiraju različite kategorije proizvoda koje su proizašle iz prošlih vremena, ali su prisutne i danas. Nastojat će se usporediti koliko se razlikuje percepcija potrošača o domaćim i stranim markama te na koji način su navedene marke uspjele kreirati nostalgična sjećanja kod pojedinih ispitanika.
percepcija potrošača; nostalgične marke
nije evidentirano
engleski
Consumer's perception on nostalgic brands
nije evidentirano
consumer's perception; nostalgic brands
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb