Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru (CROSBI ID 399213)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kokan, Marija Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kokan, Marija

Horvat, Sandra

hrvatski

Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru

Kreiranje marke u bankarskom sektoru posebno je zahtjevno jer se odabir banke ne smatra odlukom kratka vijeka već dugoročnom odlukom, pri kojoj sigurnost i snaga institucije kojoj se povjerava novac ima vrlo važnu ulogu. Sponzorstvo se najbolje može opisati kao marketinški alat koji uzajamno stvara marku i financijsku vrijednost za obje uključene strane: sponzora i stranu koja je sponzorirana, ali i za korisnike bankarskih usluga. Vrlo je važno znati koje se ciljeve želi postići uz pomoć sponzorstva. Poduzeća trebaju paziti s kojim sponzorskim aktivnostima se povezuju, odnosno trebaju se povezati s onim oblicima sponzorstva koja će im pomoći zadržati imidž koju imaju, a u najboljem slučaju isti poboljšati. Pri tome je važno definirati i naglasiti važnost marke i njen utjecaj na ukupno poslovanje banke kao financijske institucije, definirati u kojoj mjeri banke koriste sponzorstva kao oblik marketinške komunikacije te utvrditi na koji način korištenje sponzorstva kao oblika marketinške komunikacije utječe na percepciju korisnika bankarskih usluga. Upravo zbog toga istraživanje na kojem se temelji ovaj rad provedeno je sa stručnjacima u bankarskom sektoru i korisnicima bankarskih usluga. Stručnjaci smatraju sponzorstva alatom marketiške komunikacije kojim se može uspješno upravljati strategijom marke ukoliko se mudro izabere događaj koji će sponzorirati, na način da nudi pozitivno isksustvo za korisnike. Korisnici bankarskih usluga pozitivno percipiraju banke koje sponzorstvima pomažu zajednici u kojoj djeluju. Dobiveni rezultati pokazuju kako se sponzorstvo može koristiti kao središnji pokretač strategije marke pri stvaranju dodatne vrijednosti za korisnike bankarskih usluga i uspješnog ostvarivanja ciljeva banke koja provodi sponzorstvo.

Bankarski sektor; marka; sponzorstvo; percepcija korisnika; marketinška komunikacija

nije evidentirano

engleski

The role of sponsorhip in brand management in banking sector

nije evidentirano

the banking sector; brand; sponsorship; the perception of users; marketing communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

22.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija