Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka (CROSBI ID 399211)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Josipović, Marija
Horvat, Sandra
hrvatski
Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka
U današnje vrijeme sve veći broj trgovaca nastoji upravo razvojem vlastitih privatnih marki ostvariti diferencijaciju na tržištu i tako povećati lojalnost svojih kupaca. Određena istraživanja ukazala su na važnost imidža trgovca kao odrednice uspješnosti privatnih marki koja utječe na bolju percepciju njihove kvalitete, smanjenje rizika te povećava namjeru kupnje. Predmet rada je utvrditi kakav je utjecaj imidža drogerije na percipiranu kvalitetu, rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda kao perspektivne kategorije za rast tržišnog udjela privatnih marki. Rezultati istraživanja pokazali su da imidž drogerije nema statistički značajan utjecaj na percipiranu kvalitetu, percipirani rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda. Ipak, bez obzira postoji li direktna veza, marketinški menadžeri trebaju uzeti imidž u obzir kao sporedni čimbenik i implementirati ga u svoje poslovne strategije kako bi mogli preživjeti u današnjem izrazito promjenjivom poslovnom okruženju i diferencirati se od ostatka konkurencije.
Privatne marke; imidž trgovca; percipirana kvaliteta; percipirani rizik; namjera kupnje privatnih marki
nije evidentirano
engleski
Drugstore image as a determinant of perceived quality, perceived risk and purchase intention of private labels
nije evidentirano
private labels; store image; perceived quality; perceived risk; purchase intention of private labels
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb