Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka (CROSBI ID 399211)

Ocjenski rad | diplomski rad

Josipović, Marija Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Josipović, Marija

Horvat, Sandra

hrvatski

Imidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka

U današnje vrijeme sve veći broj trgovaca nastoji upravo razvojem vlastitih privatnih marki ostvariti diferencijaciju na tržištu i tako povećati lojalnost svojih kupaca. Određena istraživanja ukazala su na važnost imidža trgovca kao odrednice uspješnosti privatnih marki koja utječe na bolju percepciju njihove kvalitete, smanjenje rizika te povećava namjeru kupnje. Predmet rada je utvrditi kakav je utjecaj imidža drogerije na percipiranu kvalitetu, rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda kao perspektivne kategorije za rast tržišnog udjela privatnih marki. Rezultati istraživanja pokazali su da imidž drogerije nema statistički značajan utjecaj na percipiranu kvalitetu, percipirani rizik i namjeru kupnje privatnih marki kozmetičkih proizvoda. Ipak, bez obzira postoji li direktna veza, marketinški menadžeri trebaju uzeti imidž u obzir kao sporedni čimbenik i implementirati ga u svoje poslovne strategije kako bi mogli preživjeti u današnjem izrazito promjenjivom poslovnom okruženju i diferencirati se od ostatka konkurencije.

Privatne marke; imidž trgovca; percipirana kvaliteta; percipirani rizik; namjera kupnje privatnih marki

nije evidentirano

engleski

Drugstore image as a determinant of perceived quality, perceived risk and purchase intention of private labels

nije evidentirano

private labels; store image; perceived quality; perceived risk; purchase intention of private labels

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija