Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka (CROSBI ID 399210)

Ocjenski rad | diplomski rad

Karalić, Ljubica Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Karalić, Ljubica

Horvat, Sandra

hrvatski

Uloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka

Privatne marke su posljednih godina zauzele značajne tržišne udjele na svjetskim pa tako i na hrvatskom tržištu. Primjećen je njihov konstantan rast i razvoj. Poboljšava se njihov odnos cijene i kvalitete, a samim time i percepcija potrošača o kvaliteti tih proizvoda. Privatne marke prisutne su u velikom broju kategorija proizvoda. Kako potrošači nemaju iskustva sa svim proizvodima, za procjenu i percepciju kvalitete koriste se unutarnjim i vanjskim čimbenicima. Potvrđeni su vanjski čimbenici (ime marke, cijena, učestalost oglašavanja, ambalaža) kojima potrošači najčešće utvrđuju unutarnje karakteristike proizvoda kao što su okus, kvaliteta sastojaka i sveukupna kvaliteta. Razna do sada provedena istraživanja utvrdila su da postoje razlike u tome koliko se potrošači oslanjaju na pojedine vanjske čimbenike prilikom procjene unutarnjih čimbenika ovisno o tome jesu li potrošači više naklonjeni privatnim ili proizvođačkim markama. Istraživanje provedeno za potrebe rada također je pokazalo kako u Hrvatskoj postoje potrošači skloni kao i oni neskloni privatnim markama te kako se prilikom ocjene okusa najviše služe imenom marke dok se za procjenu kvalitete ipak oslanjaju na cijenu.

Privatne marke; kvaliteta; percepcija potrošača

nije evidentirano

engleski

The role of product characteristics in perception of private labels quality

nije evidentirano

private label; quality; consumer's perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

28.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija