Percepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 399209)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivančić, Matija
Horvat, Sandra
hrvatski
Percepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda
U ovom radu istražena je tema – percepcija privatnih marki. Privatne marke su sve popularnije i ostvaruju konstantan rast u pokazateljima prodaje i tržišnih udjela. Trgovci sve više ulažu u njihovu kvalitetu i tako ih repozicioniraju, te na taj način mijenjaju percepciju potrošača o privatnim markama. Cilj rada je istražiti percepciju studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda. Temeljem istraživanja izvedeni su zaključci da su studentskoj populaciji kvaliteta i cijena najvažniji čimbenici pri donošenju odluke o kupovini prehrambenih proizvoda pod privatnom markom. Studenti percipiraju privatne marke kao malo slabije kvalitete u odnosu na proizvođačke marke, a cijenu percipiraju kao nisku, odnosno nižu prema cijenama proizvođačkih marki. Istraživanje je pokazalo kako studentska populacija nema problema s time da njihovi prijatelji znaju da kupuju privatne marke, te bi im također ponudili te proizvode.
Privatne marke; ponašanje potrošača; percepcija; prehrambeni proizvodi; studentska populacija
nije evidentirano
engleski
The perception of the student population of private label food products
nije evidentirano
private labels; consumer behavior; perception; food products; student population
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb