Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 399209)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ivančić, Matija Percepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Ivančić, Matija

Horvat, Sandra

hrvatski

Percepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda

U ovom radu istražena je tema – percepcija privatnih marki. Privatne marke su sve popularnije i ostvaruju konstantan rast u pokazateljima prodaje i tržišnih udjela. Trgovci sve više ulažu u njihovu kvalitetu i tako ih repozicioniraju, te na taj način mijenjaju percepciju potrošača o privatnim markama. Cilj rada je istražiti percepciju studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda. Temeljem istraživanja izvedeni su zaključci da su studentskoj populaciji kvaliteta i cijena najvažniji čimbenici pri donošenju odluke o kupovini prehrambenih proizvoda pod privatnom markom. Studenti percipiraju privatne marke kao malo slabije kvalitete u odnosu na proizvođačke marke, a cijenu percipiraju kao nisku, odnosno nižu prema cijenama proizvođačkih marki. Istraživanje je pokazalo kako studentska populacija nema problema s time da njihovi prijatelji znaju da kupuju privatne marke, te bi im također ponudili te proizvode.

Privatne marke; ponašanje potrošača; percepcija; prehrambeni proizvodi; studentska populacija

nije evidentirano

engleski

The perception of the student population of private label food products

nije evidentirano

private labels; consumer behavior; perception; food products; student population

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

21.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija